زنجان_جشن بزرگ هنرمندان بسیجی با عنوان بسیج در آیینه هنر برگزارشد.

فرهنگ بسیج در  جامعه تکثیر شده است


به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان در آیین جشن  بزرگ هنرمندان بسیجی که شامگاه پنج شنبه در محل فرهنگسرای امام خمینی برگزار شد.گفت:دشمنان  نمی‌دانستند که چراغی را که خداوند روشن کند هیچ کس دیگری نمی‌تواند خاموش کند.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه   تداوم انقلاب در اعتقادات و باور مردم به مکتب عاشورا و در راس آن ولی فقیه و ایمان مردم بستگی داشت.افزود: فکر امام برای تشکیل بسیج فقط برای جنگ سخت نبود و اگر چنین بود طبیعتا  بعد از جنگ باید بسیج بر چیده می‌شد.
 وی با بیان اینکه امروز هم جنگ مرکب که یک جنگ امنیتی است بسیج و تفکر بسیجی را درگیر کرده است افزود: در این جنگ با فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد می‌کنند، به باورهای مردم حمله کرده وبا  شایعه سازی و کشاندن مردم به خیابانها و به دنبال آن ایجاد شورش و اعتراض هستند.
طهماسبی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج در همه جامعه ما تکثیر شده و وجود دارد گفت:تفکر  بسیجی حتی بیشتر از گذشته و با بصیرت بالادر میدان حضور دارد وامروز بحمد الله داوطلب  بسیجی که به صورت آگاهانه وارد بسیج می‌شوند بسیار زیاد است. 
سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه وظیفه هنرمندان در جنگ فرهنگی امروز برای همه مشخص است گفت : هنرمندان در دوران پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و نیز پس از دفاع مقدس وظایف مختلفی داشتند که به خوبی به آن عمل کردند. 
وی با بیان اینکه  امروز با هجمه فرهنگی رسانه‌ها و فضای مجازی علیه جوانان ، سبک زندگی و فرهنگ مردم مواجه هستیم افزود:  وظیفه هنرمندان در همه سطوح هنر از تجسمی گرفته تا تئاتر ،سینما، شعر ادبیات، نشرو حوزه مجازی وظیفه هنرمندان را سخت می‌کند.
 سرهنگ طهماسبی با تاکید بر اینکه همه ما باید ید واحده ای برای انتقال ارزش های دینی و فرهنگ بسیجی به نسل آینده هستیم گفت:  هنرمندان ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی خوش درخشیدند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.