بخشدار کوهسرخ گفت: کمبود و گرانی کپسول گاز مایع علی رغم در پیش بودن فصل زمستان و نیاز فوری روستاییان ، به طور واقعی در این بخش احساس می شود.

کمبود و گرانی گاز مایع در بخش کوهسرخ /نیاز فوری روستاییان در فصل سرما به گاز مایع

مجید کاریزنویی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: کمبود کپسول گاز مایع و همچنین افزایش قیمت آن از ماه گذشته در بخش کوهسرخ رخ داده است.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه شرکت نفت این کمبود را تکذیب می کند اما آنچه در بازار و در واقعیت وجود دارد با ادعای  شرکت نفت فاصله زیادی دارد و کمبود گاز مایع به طور واقعی در این منطقه احساس می شود.

بخشدار کوهسرخ بابیان اینکه طبق برخی خبرهای غیر رسمی افزایش صادرات گاز مایع باعث این کمبود شده است،  افزود: تاسیسات سیلندر پرکنی و مجموعه گاز مایع شهرستان کاشمر نیز میزان پایین ورود گاز مایع به این شهرستان را دلیل این کمبود عنوان می کنند ، از طرفی قیمت کپسول گاز مایع از قیمت ۵۹۰۰تومان به قیمت ۷۸۰۰افزایش داشته است و با هزینه حمل و نقل از مرکز شهرستان تا بخش کوهسرخ، این کپسول ها باقیمت ۱۱هزار تومان به دست مردم روستاهای فاقد دارای شبکه گاز که اغلب کوهستانی هستند می رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل سرما و زمستان در پیش است انتظار می رود که مسئولان مرتبط با این موضوع نسبت به کمبود این کپسول های گاز مایع و همچنین  افزایش قیمتی که رخ داده است تمهیدات فوری و اساسی را در نظر بگیرند تا روستاییان که قشر ضعیف و زحمتکشی هستند  و در روز های سرد به این کپسول ها نیاز مبرم دارند با مشکلات کمتری مواجه شوند.   

 گفتنی است روستائیان این بخش ادعا دارند این کپسول ها به جای توزیع در روستاهایی که فاقد شبکه سراسری گاز هستند و به این کپسول ها نیاز مبرم دارند ، در مرکز بخش توزیع می شوند که این موضوع باعث شده است در شرایطی کمبود این کپسول ها و گرانی بنزین ، عده ای از آنها در خودروهای گازسور خود استفاده کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.