به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شدند. پیگیری ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده است.

تیراندازی در افسریه تهران با یک کشته/ افراد شرور شناسایی شدند/ نزاع خیابانی با شمشیر، کلت کمری و کلاشینکف

قدس آنلاین: به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

یک منبع آگاه در پلیس پایتخت گفت: حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است که در این حادثه که در یک قهوه‌خانه به وقوع پیوست است بر اثر تیراندازی، یک مرد که راننده اسنپ بود و در قهوه‌خانه حضور داشت، کشته شد و دو نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

دقایقی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که در آن گفته شده بود: چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتم‌الانبیا تهران ریختند و خیابان را به ‎رگبار بستند که در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

‏در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک ۷ ساله، یک تیر به صورت عابری وسط خیابان، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد.

‏علاوه بر صدای حدود ۱۳ ‎تیرهوایی که شنیده شد تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند.


افراد شرور شناسایی شدند

سردار حمید هداوند جانشین رییس پلیس پایتخت در خصوص آخرین جزئیات تیراندازی در افسریه تهران اظهار داشت: ۴ نفر با خودروی پرشیای سفید، در حالی که خودرو فاقد پلاک بود، با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه‌خانه‌ای در قصر فیروزه، بلوار خاتم الانبیا، اقدام به تیراندازی با کلاش کردند که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید بر اثر تیراندازی فوت کرده است.

سردار هداوند گفت: حدود ۷ خودرو و بخشی از قهوه‌خانه تخریب شده است که بلافاصله ماموران پلیس به محل درگیری مراجعه کرده و پس ازبررسی، دو نفر از ضاربین را شناسایی کردند.

بنابر آخرین تحقیقات، علت این درگیری، احتمالا اختلاف ضاربان و اوباش با مالک قهوه‌خانه بوده است.

یادآور می‌شود، به دنبال تیراندازی ساعت ۲۰.۳۰ امشب در منطقه افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام

اخبار تکمیلی اعلام می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    0 0
    خونه ما نزدیک اینجا بوده جالبه ک ما اصلا صدایی نشنیدیم