همدان-مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان بیان کرد: با هدف پیشگیری از وقوع جرم با تورهای گردشگری غیر مجازی که اقدام به تبلیغات در فضای مجازی میکنند برخورد خواهد شد.

برخورد با تورهای گردشگری غیر مجاز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان حسین عسگری با اشاره به اینکه اخیرا تعدادی از افراد سودجو با تبلیغات در فضای مجازی نظیر شبکه‌های اینستاگرام و تلگرام اقدام به برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز مسافرتی تحت عناوینی نظیر طبیعت‌گردی، کویرگردی، کوه‌پیمایی می‌کنند اظهارکرد: برگزارکنندگان تورهای مذکور هیچ گونه مجوز رسمی و قانونی از مبادی ذیربط اخذ نکرده‌اند و اقدام آنان در برگزاری تور غیرقانونی است.

 وی افزود: نظر به عدم رعایت مقررات قانونی و فقدان ضابطه مشخص در برگزاری این قبیل تورها و به منظور حمایت از تورهای مسافرتی مجاز که ضوابط و مقررات قانونی را رعایت می‌کنند، با هدایت و راهبری این معاونت شناسایی و برخورد با تورهای غیر مجاز در دستور کار دستگاه‌های متولی ساماندهی گردشگری قرار می‌گیرد .

 حسین عسگری در پایان به شهروندان محترم همدانی توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفر توسط تورهای غیرمجازی، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و نیز تامین امنیت فردی از تورهای مجاز استفاده کرده و والدین محترم نیز از شرکت فرزندان خود در این برنامه‌ها خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.