نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که کارافرینان مددجوی کمیته امداد با آن مواجه هستند کمبود سرمایه در گردش است ، از این رو انتظار می رود شبکه بانکی نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد تا در شرایط اقتصادی فعلی که این کارگاه ها در راستای شعار رونق تولید ایجاد شده اند به ورطه تعطیلی کشیده نشوند.

 کمبود سرمایه در گردش مهمترین دغدغه کارآفرینان مددجوی کمیته امداد/حمایت همه جانبه از توانمندسازی مددجویان کمیته امداد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مهمترین موضوعی که مددجویان کمیته امداد برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال به آن نیاز دارند ارائه تسهیلات مناسب و سرمایه در گردش است.

وی تصریح کرد: رویکرد افزایش توانمندسازی مددجویان و خارج شدن تدریجی آنها از پوشش کمیته امداد که به طور جدی  از سوی این نهاد  دنبال می شود باید از سوی سایر سازمان ها نیز مورد حمایت قرار بگیرد  و در این زمینه همه دستگاه ها باید به کمیته امداد کمک کنند تا در  این مسیر نتایج بهتری کسب شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: حمایت ها از واحدهای کارآفرینی کمیته امداد باید به گونه ای باشد که انها در تولید ایده ها و محصولات خود با مشکل خاصی مواجه نباشند و به سهولت نیز آنها را در بازار به فروش برسانند.

وی افزود: در شرایط فعلی بسیاری از واحدهای کارآفرینی کمیته امداد به ناچار مواد اولیه مورد نیاز خود را با توجه به نوسانات ارزی به صورت نقد خریداری می کنند اما بالاجبار محصولات خود را به صورت مدت دار به فروش می رسانند که این موضوع در روند فعالیت و ایجاد درآمد آنها تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که کارافرینان مددجوی کمیته امداد با آن مواجه هستند کمبود سرمایه در گردش است ، از این رو انتظار می رود شبکه بانکی نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد تا در شرایط اقتصادی فعلی که این کارگاه ها در راستای شعار رونق تولید ایجاد شده اند به ورطه تعطیلی کشیده نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.