رئیس اداره تعاون روستایی تربت‌حیدریه گفت: از زمان آغاز خرید حمایتی زعفران تاکنون، هفت ونیم تن زعفران از کشاورزان تربت حیدریه خریداری شده است.

خرید ۷.۵ تن زعفران درتربت حیدریه/مبلغ۲۰درصد خریدها پرداخت شده است

به گزارش قدس آنلاین، نسرین شیبانی با اشاره به خرید هفت و نیم تن زعفران از کشاورزان تربت حیدریه، اظهار کرد: تاکنون ۲۰ درصد مبلغ زعفران های خریداری شده تا پایان آبان ماه را که میزان آن دو تن و ۴۰۰ کیلوگرم است، توسط سازمان تعاون روستایی استان پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی تربت‌حیدریه افزود: در خصوص رقم کل پرداختی ها به کشاورزان تاکنون اطلاعی ندارم، اما پرداختی ها به کشاورزان بر اساس  لیست های ارسالی ما به  استان و توسط اداره کل تعاون روستایی خراسان رضوی به تدریج انجام می شود.

شیبانی تصریح کرد: در تربت‌حیدریه تنها  اداره تعاون روستایی مجاز به خرید حمایتی زعفران است و  زعفران را به چهار صورت پوشال معمولی به قیمت هر کیلوگرم ۸۲ میلیون ریال، پوشال مرغوب ۹۰ میلیون ریال، شبه نگین ۹۵ میلیون ریال و نگین ۱۰۵ میلیون ریال از کشاورزان استان خریداری می‌کند.

وی گفت: خرید حمایتی زعفران توسط مراکز تعاون روستایی خراسان رضوی از هشتم آبان ماه آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه جاری ادامه دارد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.