مسابقات جام صلح و دوستی در رشته کشتی محلی با حضور تیم کشتی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به نمایندگی شهرستان تایباد در شهر هرات باستان برگزار شد.

برگزاری مسابقات کشتی جام صلح و دوستی در هرات

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات کشتی جام صلح و دوستی با حضور ۱۸ کشتی گیر محلی از خراسان رضوی و سه تیم از شهر باستانی هرات، طی دو روز در مجموعه ورزشی سرپوشیده این شهر برگزار شد.

محمد علیمحمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد در این زمینه اظهار کرد: پس از پیگیری های مستمر و حمایت های فرماندار و کلیه مسئولین شهرستانی و استانی، کاروان صلح و دوستی متشکل از ورزشکاران و هیات همراه روز چهارشنبه از طریق گمرک دوغارون وارد خاک افغانستان شده و مورد استقبال ورزشکاران، پیشکسوتان و مدیران محلی قرار گرفتند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد افزود: این کاروان به محض ورود به شهر باستانی هرات طبق برنامه از پیش تعیین شده به اداره ورزش این شهر وارد شد و مورد استقبال رئیس این اداره قرار گرفتند. 

محمد فهیم فیض یار، رئیس اداره ورزش هرات ضمن خوشامد به کاروان صلح و دوستی شهرستان تایباد، اظهار کرد:  برگزاری چنین مسابقاتی عامل مودت و دوستی بیشتر دو ملت و ارتباطات قوی تر در زمینه های ورزشی و فرهنگی می شود.

وی افزود: از ملت ایران به واسطه مهمان نوازی در دوران جهاد افغانستان تاکنون سپاسگزاری می کنم و آرزو دارم این گونه ارتباطات همچنان ادامه پیدا کند.

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.