همدان - مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی از عوامل بروز تصادفات و سوانح رانندگی در استان همدان است ،گفت: کاهش تصادفات جاده ای در گرو حذف نقاط حادثه خیز است.

کاهش تصادفات جاده ای در گرو حذف نقاط حادثه خیز است

به گزارش قدس آنلاین ،حسین عسگری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بر اینکه یکی از عوامل بروز جرائم مرتبط با صدمات بدنی غیرعمدی و وقوع حوادث و سوانح رانندگی وجود جاده‌های ناایمن و نقاط حادثه خیز می‌باشد اظهار کردند: طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات با تمرکز بر عامل جاده‌ای در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان می‌باشد.

عسگری افزود: با توجه به اینکه هریک از عوامل انسانی،جاده‌ای و نیز وسایل نقلیه در ظهور و بروز این سوانح دخیل می‌باشد لذا تمرکز بر عامل جاده‌ای و ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز از اهداف اجرای این طرح می‌باشد .

وی بیان کرد: مشارکت دستگاه‌های ذیربط در رفع نقاط حادثه خیز و هماهنگی لازم جهت بررسی موانع و نارسائی‌های مرتبط با رفع این قبیل نقاط با برگزاری جلسات مرتبط صورت گرفته و اجرای بهینه و مناسب این طرح زمینه کاهش تصادفات در استان همدان را فراهم خواهد کرد.

 مدیر پیشگیری از وقوع جرم استان همدان عنوان کرد: اهداف عینی این طرح بر پایه‌ی رفع نقاط حادثه خیز و کاهش حداقل ۱۰ درصدی تصادفات در سطح استان تعریف شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته به اهداف مورد نظر دست یابیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.