خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند این نهاد فاقد حامی هستند.

۵۰۰ یتیم و کودک نیازمند خراسان شمالی چشم‌انتظار حامی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را سه هزار و ۱۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون ۲۰۰ کودک یتیم حامی ندارند و چشم‌انتظار کمک خیران هستند.

وی با اشاره اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ به‌منظور تأمین هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازهای فرزندان محروم از نعمت پدر توسط کمیته امداد در حال اجرا است اظهار داشت: علاوه بر این طرح محسنین نیز از سال ۱۳۹۰ به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین فرزندان خانوارهای دارای سرپرست بیمار، زندانی و سالمند در استان در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از سه هزار و ۱۴۷ نفر کودک نیازمند نیز تحت پوشش طرح محسنین هستند که ۳۰۵ نفر از این کودکان حامی ندارند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۲۵ هزار حامی نیکوکار در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد تعامل مستمر دارند که امسال این حامیان نیکوکار حدود ۱۴ میلیارد تومان به ایتام نیازمند و فرزندان محسنین این استان کمک کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر کمک‌های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد این استان مشارکت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.