مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بردسکن کمبود اعتبارات را علت اصلی عدم لوله کشی آب بهداشتی به روستاهای این شهرستان عنوان کرد.

 کمبود اعتبارات علت اصلی  عدم لوله‌کشی آب بهداشتی به روستاهای بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بردسکن  اظهار کرد: یکی از مشکلات حوزه آب شرب روستاهای این شهرستان  فرسودگی شبکه‌ها، تأسیسات و مخازن آب‌رسانی  است.

محمد صادقی کمبود اعتبارات را علت عدم لوله‌کشی آب بهداشتی به روستاهای بردسکن دانست و اضافه کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی روستایی نیازمند اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که نبود آن سبب پیشرفت کند اجرای طرح‌های لوله‌کشی در روستاهای این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر اعتبارات بسیار خوب و قابل توجهی در حوزه تأمین آب شرب روستاها تخصیص یافته، اما به منظور افزایش شاخص برخورداری روستاییان بردسکن از نعمت آب شرب سالم و پایدار، تخصیص اعتبار ویژه به این حوزه اجتناب‌ناپذیر است.

صادقی  گفت: هم‌اکنون چند پروژه نیمه‌تمام آب‌رسانی وجود دارد که برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

 مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بردسکن یادآور شد: در صورت تخصیص اعتبار در دهه فجر سال جاری پروژه آب‌رسانی در روستای سلطان‌آباد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع : فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.