مسئول دفتر کانون خادمیاران رضوی تایباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ بسته غذایی توسط آستان قدس رضوی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۵۰۰ بسته غذایی توسط خادمیاران رضوی در تایباد

به گزارش قدس آنلاین، صادق دادمحمدی، مسئول دفتر کانون خادمیاران رضوی تایباد  اظهار کرد: این بسته‌های ارزاق شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب و حبوبات به ارزش تقریبی ۲ میلیون ریال است که بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

وی افزود: این سبدهای غذایی توسط آستان قدس رضوی و بخشی از کمک‌های مردمی تهیه و توزیع شد. در همین مدت ۴۵۰۰ کیف لوازم‌التحریر با همکاری قرارگاه شهید قاجاریان تایباد بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع شد که ارزش هر بسته بالغ بر ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

دادمحمدی با اشاره به دیگر اقدامات کانون خادمیاران رضوی تایباد گفت: امسال همچنین ۳۸۰ زائر طی دو مرحله برای زیارت حرم رضوی عازم مشهد شدند. با توجه به اهمیت تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این کانون از ابتدای سال تاکنون اقدام به سرکشی و دیدار با ۴۵ خانواده در این حوزه کرده و هدایایی به رسم یادبود از طرف آستان قدس رضوی به آن‌ها اهدا کرده است.

مسئول دفتر کانون خادمیاران رضوی تایباد عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات این کانون در سال ۹۸ استقرار موکب امام رضا(ع) در دهه پایانی صفر در نقطه صفر مرزی بود که به‌همت آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌های اجرایی و امنیتی شهرستان انجام شد و در طول این مدت بیش از ۵۴ هزار و ۴۱۹ زائر افغانستانی در قالب ۳۱۸ کاروان از طریق مرز دوغارون وارد و پس از پذیرایی در این موکب به سمت مشهد اعزام شدند.

کانون خادمیاران رضوی از سال ۹۶ با ۱۴۲ عضو فعال با هدف محرومیت‌زدایی در شهرستان مرزی تایباد راه‌اندازی شده است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.