خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه در قانون تکلیف شده تا تمام دستگاه های اجرایی باید سهم ۲۵درصد اشتغال ایثارگران را رعایت کنند لذا این موضوع مورد بررسی قرار میگیرد.

دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت سهم اشتغال ایثارگران هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار داشت:باید بر مبنای قانون تمام دستگاه های اجرایی سهم اشتغال ایثارگران را رعایت کنند لذا به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و بنیاد شهید استان ماموریت می دهیم تا یک هفته آینده اطلاعات استخدامی تمام ادارات در سه سال گذشته را اعلام کنند.

وی افزود: با استعلام فوق باید مشخص شود که چند درصد از این استخدامی ها محقق شده است تا برمبنای آن تصمیم گیری کنیم.

شجاعی دستور پیگیری حضور رییس بنیاد شهید کشور به استان را داد و گفت: نداشته های حوزه بنیاد شهید استان زیاد است لذا به جهت رفع نداشته های این حوزه نیازمند حضور این مسئول ارشد هستیم.

وی در خصوص دستور کار بعدی باعنوان اینکه مراکز دولتی حق فسخ قرارداد را ندارند، تصریح کرد: بر اساس گزارش بنیاد شهید استان بیمه دی از اول خردادماه امسال قراردادهای خود را با ایثارگران فسخ کرده لذا یک هفته به دانشگاه علوم پزشکی استان مهلت می دهیم تا شرایط تمدید قرارداد را فراهم کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: تمام املاک مربوط به حوزه بنیاد شهید استان که تاکنون تعیین تکلیف نشده تا ۴۸ ساعت آینده باید به سرانجام برسد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.