ساری- نمازگزاران مازندرانی در مناطق مختلف استان پس از اقامه نماز جمعه با چشمانی اشکبار و دلی آکنده از نفرت و انزجار نسبت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش راهپیمایی کردند.

نمازگزاران مازندرانی اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین؛ امروز مصلاهای جمعه شهرهای مختلف مازندران شاهد حضور انبوه نمازگزارانی بود که زودتر از هر جمعه دیگری خود را به این پایگاه عبادی - سیاسی رسانده بودند تا شریک غم از دست دادن سردار سرافرازی باشند که بدون حضور پربار بین المللی او خلافت خودخوانده داعش می توانست بر بسیاری از مناطق خاورمیانه و کشورهای اسلامی سیطره یابد، سرداری که مردمان بسیاری از کشور کشورهای همسایه هم اکنون امنیتشان را مدیون او هستند.

بسیاری از مصلاهای نماز جمعه شهرهای مازندران امروز گنجایش انبوه نمازگزاران عزادار را نداشت به گونه ای که جمعی از نمازگزاران در محوطه بیرونی مصلاها به خطبه ها گوش دادند و نمازشان را اقامه کردند، وضعیتی که خبرنگاران می گویند تاکنون کمتر شاهد آن بودند.

نمازگزاران مازندرانی پس از اقامه نماز جمعه هم علیه اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرلشگر  قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش راهپیمایی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.