علما و روحانیان اهل تسنن تایباد در بیانیه‌ای تاکید کردند: سپاه اسلام، ریختن خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و جواب دندان شکن به دشمنان خواهد داد.

شهادت سردار سلیمانی بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش قدس آنلاین، در این بیانیه که روز جمعه درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی صادر شد آمده است: خبر شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تمام مردم ایران و جهان اسلام را عزادار کرد.

علما و روحانیان اهل سنت تایباد در این بیانیه افزوده‌اند: امروز سردار بزرگ و پر افتخار اسلام که سال‌ها عمر خود را در راه مبارزات مخلصانه و شجاعانه در میدان نبرد با کفار و جنایتکاران گذرانده بود، آسمانی شد و با ارواح طیبه شهیدان و برادران و همرزمان شهیدش هماغوش گردید، شهادت پاداش بی وقفه او در این سالیان برای دفاع از ایران و اسلام بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمنان و جنایتکاران جهان بدانند که خط مقاومت با تلاش مضاعف ادامه خواهد یافت و بدون شک پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه خواهد بود.

جامعه اهل سنت تایباد در این بیانیه ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه توسط استکبار جهانی، شهادت غرورآفرین سردار رشید و بزرگمرد اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و ملت‌های به‌ پا خاسته منطقه، فرمانده کل قوا و تمام رزمندگان اسلام تبریک و تسلیت گفته و نابودی هرچه زودتر دشمنان قرآن و اسلام را آرزو کرده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.