تبریز- آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به دنبال بارش برف و سرمای هوا، مدارس تعدادی از شهرستان های استان را در برخی مقاطع تحصیلی برای روز یکشنبه تعطیل اعلام کرد.

برف بسیاری از مدارس آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشید

به گزارش قدس آنلاین؛ بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش در شهرستان چاراویماق مدارس روستایی در تمامی مقاطع و مدارس شهری در مقطع پیش دبستان و ابتدایی همچنین دوره اول متوسطه و استثنایی تعطیل است و فعالیت مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

در بخش نظرکهریزی مدارس روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و مدارس شهری در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و استثنایی تعطیل خواهد بود.

در شهرستان بستان آباد تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

در منطقه هشترود  مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس شهری در دوره های استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود.

در بخش تیکمه داش مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

در مناطق سراب، مهربان، هریس و بخش خواجه مدارس شهری و روستایی در دوره های استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی در نویت صبح تعطیل است.

در منطقه ملکان مدارس روستایی در دوره های استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است.

در اسکو، شهر جدید سهند، ایلخچی و خسروشاه مدارس استثنایی، پیش دسبتانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل است و دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند. 

در عجب شیر تمامی مدارس دوره های تحصیلی در روستاهای ینگجه، باراز، قوزلجه، یایچی، آلمالو، هرگلان و چهاربرود تعطیل است.

در نواحی پنجگانه کلانشهر تبریز مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول همچنین مدارس استثنایی در نوبت صبح تعطیل است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.