سرویس هوایی ویژه انگلیس گروهی از نیروهای خود را برای تخلیه احتمالی اتباع خود از عراق، به این کشور اعزام کرد.

انگلیس نیروهای ویژه خود را به عراق اعزام کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انگلیس حدود ۵۰ عضو سرویس هوایی ویژه خود را برای کمک به تخلیه احتمالی اتباع این کشور، به عراق اعزام کرد.

روزنامه دیلی استار با انتشار این خبر، گزارش داد این اقدام برای مواجهه با پیامدهای احتمالی حمله تروریستی بامداد جمعه آمریکا که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران شد، صورت می‌گیرد.

روزنامه تایمز نیز به نقل از یک منبع ناشناس دولتی گزارش داد لندن دو برنامه مختلف را برای مواجهه با پیامدهای اقدام تروریستی آمریکا در عراق دارد. این منبع آگاه دولتی اعلام کرد به نیروهای ما در منطقه گفته شده است که به دنبال حفاظت از خود در منطقه باشند.

همچنین دیلی استار اعلام کرد تمامی پرسنل ارتش انگلیس از این اقدام تروریستی شوکه شده‌اند. این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه در مقر فرماندهی مشترک این کشور در لندن گفت این اقدام بدون هشدار و حتی کوچکترین اشاره‌ای از سوی آمریکا صورت گرفت. 

در پی حمله بامداد جمعه آمریکا به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند تن دیگر از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

حمله ناجوانمردانه نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به الحشد الشعبی و شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، از سوی کشورها، گروه‌ها، مقامات، شخصیت‌ها و رسانه‌های جهان محکوم شد.

مراسم تشییع پیکرهای شهدای مقاومت با حضور گسترده مردم عراق در کاظمین، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف برگزار شد. پیکر سردار سلیمانی بامداد امروز وارد اهواز شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.