تولیت آستان قدس رضوی گفت: ترامپ با این جنایت، خودش را در باتلاق بزرگی قرار داد و امیدواریم روزی در همین نزدیکی در معرض غرق شدن در این باتلاق قرار بگیرد.

ترامپ حقیرتر از آن است که با ملت بزرگ ایران دربیفتد/ ترامپ در جنایتی که ایجاد کرد غرق خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  حجت الاسلام احمد مروی در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در حرم مطهر رضوی گفت: مردم شهید پرور و خداشناس ، خداوند به شما در راستای استقبال از شهیدان جبهه مقاومت عظمت و برکت عنایت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: از خانواده شهید سلیمانی که به تقاضای مردم ولایتمدار ، انقلابی و قدرشناس مشهد و زائران امام مهربانی برای حضور شهید سلیمانی در شهر مقدس مشهد پاسخ مثبت ارائه کرده و این فرصت را فراهم کردند تا مردم  با حضور در تشییع جنازه این شهدا مراتب قدرشناسی خود را از شهدای مقاومت و فرزندان انقلاب ابراز کنند تشکر و سپاسگذاری می کنم.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: از شما زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) نیز که از ظهر تاکنون برای استقبال از شهدای مقاومت در حرم مطهر حضور پیدا کردید نیز قدر دانی می کنم. 
وی افزود: همچنین مراتب سپاسگذاری خود را از مردم عراق و  اهواز که ساعت های طولانی پیکر مطهر این شهدا را تشییع کردند نیز تشکر می کنم.
حجت الاسلام مروی ادامه داد: رئیس جمهور ابله آمریکا این جمعیت میلیونی و دوستدار شهیدان را مشاهده کن و بدان که تو حقیرتر از آن هستی که با ملت مومن، انقلابی و مردمی ایران در بیفتی ، ترامپ بداند  با این جنایتی که ایجاد کرد  خودش را در باتلاق بزرگی قرار داد و امیدواریم به همین زودی  در معرض غرق شدن در این باتلاق قرار بگیرد .
وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران با خون این شهیدان به وجه و خروش آمدند، تصریح کرد: به فرموده  امام خمینی (ره) ملت ما رو بکشید ، مردم بیدار تر خواهند شد .
حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه  راه و مسیر نورانی شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: یا امام رضا ، سرباز و خادمی از خادمانت به زیارتت آمده است اما این خادم این بار با بدنی قطعه قطعه و شبیه عمویت عباس در ظهر روز عاشورا با دست های قطع شده و پیکری خون آلود به زیارتت آمده است.  
وی با بیان اینکه از خداوند متعال درخواست داریم تا این شهدای مقاومت با شهدای کربلا محشورشوند،   ادامه داد: یا امام مهربانی ها این فرزند و خادمت را بپذیر و به ما نیز توفیق عنایت کن تا راه و مسیر این شهیدان را در پرتو رهبری امام خامنه ای  ادامه بدهیم. همچنین توفیق و عنایتی به ملت و مردم ایران، بسیج، سپاه و جبهه مقاومت مبذول بفرما تا بتوانند انتقام سختی از این دشمنان اسلام و قرآن بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.