سال گذشته در نمایشگاه الکترونیکی Consumer Electronics (CES) ۲۰۱۹ ، HP نسخه ۱۳ اینچی نوت بوک قابل تبدیل Specter x۳۶۰ را معرفی کرده بود.

لپ تاپ جدید "HP" با قابلیت "۵G" رونمایی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سال گذشته در نمایشگاه الکترونیکی Consumer Electronics (CES) ۲۰۱۹ ، HP نسخه ۱۳ اینچی نوت بوک قابل تبدیل Specter x۳۶۰ را معرفی کرده بود. اکنون این شرکت از لپ تاپ Spectre x۳۶۰ ۱۵ با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی که با قاب های بسیار باریک ساخته شده در CES ۲۰۲۰ رونمایی کرده است.

علاوه بر این، این شرکت نسخه جدیدی از لپ تاپ شیک اچ پی الیت اژدها را نیز راه اندازی کرده است که به صورت رسمی ساخته شد و در CES نیز از یک دستگاه به روز شده با نام Elite Dragonfly G۲ رونمایی کرد. این یک نوت بوک با قابلیت ۵G است، همچنین این اولین لپ تاپی است که تاکنون مجهز به یک Tile Tracker داخلی است.

مشخصات و قیمت HP Specter x۳۶۰ ۱۵

در مقایسه با مدل ۱۳ اینچی ، Spectre x۳۶۰ ۱۵ تازه معرفی شده با پیشرفت های چشمگیری همراه است، حاشیه های باریک اطراف صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی OLED با مشخصات ۱۵ اینچی Spectre x۳۶۰ باعث می شود این لپ تاپ ۱۴ اینچی به نظر برسد و نوت بوک نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد را ارائه می دهد. HP تأیید کرده است که یک صفحه نمایش ۴K OLED با یک طیف رنگی گسترده تر نیز موجود خواهد بود.

پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core i۷ از Specter x۳۶۰ ۱۵ به همراه گرافیک Nvidia GeForce بهره می برد، این نوت بوک دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD است ، عمر باتری این دستگاه تا ۱۷ ساعت است و HP Fast Charge به دستگاه اجازه می‌دهد ۵۰ دقیقه باتری را در ۳۰ دقیقه شارژ  کنید.

نوت بوک ۱۵ اینچی Spectre x۳۶۰ با امکان دسترسی Wi-Fi ۶ ، HDMI ، دو درگاه Thunderbolt ۳ و شکاف USB-A را در اختیار کاربران قرار می دهد که همراه با یک صفحه کلید اختصاصی است. از دیگر ویژگی های Spectre x۳۶۰ ۱۵ می توان به سوئیچ kill برای وب کم ، کلید بی صدا اختصاصی ، دوربین IR و حسگر اثر انگشت اشاره کرد، انتظار می رود این لپ تاپ در ماه مارس با قیمتی برابر با ۱.۵۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

مشخصات و قیمت  HP Elite Dragonfly G۲

Dragonfly G۲ از لحاظ طراحی بیرونی به نسخه قبلی خود شباهت دارد، مدل ۲۰۱۹ در نسخه های پردازنده ۸ اینتل به همراه اتصال LTE قرار گرفته است، تمام Dragonfly G۲ جدید در انواع پردازنده نسل ۱۰ موجود خواهد بود و به پشتیبانی ۵G مجهز خواهد شد.

برای اتصال ۵G ، این نوت بوک به مودم Qualcomm X۵۵ LTE + ۵G مجهز شده است، این دستگاه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم در دسترس خواهد بود و در نسخه های ۱TB و ۲TB SSD قابل استفاده است.

همچنین این اولین لپ تاپ با یک ردیاب Tile داخلی است، کاربران همچنین می‌توانند خدمات برتر را از Tile انتخاب کنند تا هنگام جدا کردن لپ تاپ از آنها ، هشدار دریافت کنند، این نوت بوک از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با کیفیت Full HD برخوردار است. یک فناوری حریم خصوصی به نام Sure View Reflect در پردازنده وجود دارد که دیگران را از مشاهده محتوای صفحه نمایش منع می کند، این برنامه با Windows ۱۰ Home یا Pro لود می شود و Dragonfly G۲ وعده می دهد تا ۲۴.۵ ساعت با یک بار شارژ کامل کار کند.

عرضه لپ تاپ های Elite Dragonfly G۲ از اوایل ماه فوریه آغاز می شود، در مورد قیمت گذاری دستگاه اطاعاتی در دست نیست و HP انتظار می رود به زودی به صورت آنلاین پیش سفارش هایخود را آغاز کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.