رئیس قوه قضاییه طی دستوری به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، ضمن اعلام تسلیت مجدد به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، جمع آوری مستندات و اقدامات قضایی مربوط به این حادثه دلخراش را مورد تاکید قرار داد.

دستور رئیس قوه قضاییه برای تسریع در اقدامات قضایی حادثه سقوط هواپیما

قدس آنلاین: به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، متن کامل نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بهرامی

ریاست محترم سازمان قضائی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

احتراماً با عنایت به بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حادثه تأسف بار سقوط هواپیمایی اکراینی که منجر به شهادت و جان باختن تعدادی از هموطنان و اتباع برخی کشورهای دیگر شده است ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدار، بدینوسیله مقرر می‌دارد: سازمان قضائی نیروهای مسلح در اسرع وقت با دریافت و جمع آوری مستندات مربوط به ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان هواپیمایی کشور و اخذ توضیح از مقامات مسئول مطلع، نسبت به شناسایی واقعیت قضائی مقصرین بروز این حادثه ناگوار اقدام و برابر ضوابط و مقررات قانونی رسیدگی و نتیجه را به صورت مستمر به اینجانب منعکس نمایند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس قوه قضائیه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد نعمت زاده ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    با عرض تسلیت به خانواده های سانحه هوایی ، شرایط جنگی را آمریکا به منطقه تحمیل کرده وخطای انسانی همیشه در چنین شرایطی می تواند وجود داشته باشد. من بخاطر شجاعت مسولین مملکت در اعتراف به این اشتباه تشکر می‌کنم و از ایشان خواهش مبکنم ضمن هوشیاری در تحقیقات بعدی، مرزبانان هوایی کشور مان را با عطوفت و بخشش ایرانی مورد تفحص قرار بدهند. من معتقدم که صداقت در این امر یاری خداوند را به همراه خواهد داشت.