همدان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت نمایشگاه بزرگ کتاب همدان عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است.

عضویت درکتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است

به گزارش قدس آنلاین ، عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان صبح شنبه درجمع خبرنگاران اظهار کرد:کتابخانه سیار یارمهربان ازابتدای نمایشگاه کتاب همدان در محل برگزاری این نمایشگاه مستقر شده است.

زارعی با بیان اینکه کتابخانه عمومی سیار یارمهربان خدمات کتابخانه‌ای به مراجعه کنندگان نمایشگاه کتاب ارائه می‌دهد افزود: شهروندان همدانی با مراجعه به این کتابخانه می‌توانند با بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه امکان عضویت رایگان درکتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت این نمایشگاه فراهم شده است، تصریح کرد: مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب می‌توانند با دریافت کارت معرفی عضویت رایگان از کتابخانه سیارشهری یارمهربان مستقر درمحل نمایشگاه، به یکی از ۱۱۶ کتابخانه عمومی استان مراجعه و یکسال به صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان ادامه داد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان زیرساخت‌های لازم را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده است تا ضمن استفاده  ازمکان کتابخانه و امانت کتاب از برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز بهره‌مند شوند.

زارعی با تأکید بر اینکه هزینه عضویت درکتابخانه‌های عمومی بسیار ناچیز است، خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی فرصتی هستند تا خانواده‌ها با آسودگی خاطر فرزندان خود را به آن‌ها بسپارند ونسبت به نیاز خود درایام تحصیل و یا اوقات فراغت از آن بهره‌ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.