رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: در پی بارش شدید برف شب گذشته و بامداد امروز ۲۳۵ مسافر در مسیر جاده سبزوار- بردسکن در محور گردنه البلاغ از برف و کولاک نجات یافتند.

امدادرسانی به ۲۳۵ مسافر گرفتار در برف و کولاک سبزوار/ بسته شدن سه راه ارتباطی در خوشاب

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جباری‌ثانی عنوان کرد: این مسافران در قالب ۴۳ خودروی سبک و سنگین و ۱۰ دستگاه اتوبوس در جاده سبزوار - بردسکن گرفتار شده بودند که امدادگران هلال‌احمر به آن‌ها امداد رسانی کردند.

وی ادامه داد: این مسافران در مسجد بین راهی روستای البلاغ اسکان داده شده‌اند و ۱۰۰ بسته غذایی بین آن‌ها توزیع شده است.

راه ارتباطی ۲۳ روستا در بخش ششتمد سبزوار  مسدود است

بخشدار بخش ششتمد سبزوار نیز گفت: راه ارتباطی ۲۳  روستای این بخش بر اثر بارش برف شب گذشته مسدود شده است.

محمد کلاته افزود:  هم اینک بر اثر بارش برف و کولاک راه‌های ارتباطی ۶ روستای دهستان شامکان، چهار روستای دهستان ربع شامات و هفت روستای دهستان تکاب کوه میش و ۶ روستای بیهق بخش ششتمد مسدود و رفت و آمد خوردوها در این جاده‌ها امکان پذیر نیست.

وی اظهار کرد: در حال حاضر عملیات برف‌روبی این مسیرها به وسیله  اکیپ‌های راهداری و مشارکت دهیاری‌ها و عوامل محلی آغاز شده است.

بخشدار ششتمد گفت: چون عمده فعالیت اکیپ‌ها و عوامل راهداری شهرستان در جاده اصلی سبزوار- بردسکن است فرایند بازگشایی محورهای روستایی این منطقه با کندی مواجه شده است.  

سه راه ارتباطی خوشاب بسته است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوشاب نیز  گفت: بر اثر بارش شدید برف راه ارتباطی سه روستا درفک، دیواندر و رودسراب  بخش نوده انقلاب این شهرستان بسته شده است.

عباس رباط جزی اظهار کرد: عملیات برف‌روبی توسط گروه‌های مجهز راهداری آغاز شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.