خراسان شمالی-رییس کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی، بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مساجد به مناسبت ایام دهه فجر تأکید کرد و گفت: امسال باید به گونه ای برنامه های متنوع اجرا شود که شاهد حضور حداکثری جوانان در برنامه های دهه فجر باشیم.

بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با ایام دهه فجر در مساجد تبیین می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، هاشم شیرازیان در نخستین نشست کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی با بیان اینکه مردم همواره با مساجد ارتباط دارند، گفت: با توجه به این موضوع، کارگروه مساجد تأکید ویژه بر مردمی بودن برنامه ها و فعالیت ها دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های امسال باید متفاوت تر از سال قبل برگزار شود، افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مساجد، از جمله مهم ترین برنامه هایی است که باید در ایام دهه فجر اجرایی شود.

وی با اشاره به تجربه موفق سال های قبل در اجرای برنامه های «۱۰ شب ۱۰ مسجد» و حضور مسئولان نهادهای خدمات رسان در رفع مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم، اظهارداشت: سال گذشته دفاتر تسهیل گری گری در مناطق حاشیه شهر راه اندازی شد که این مهم به توسعه خدمات اجتماعی و فرهنگی این مناطق کمک رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.