خوزستان_ مدیر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در خوزستان گفت: ۱۸ زوج جوان در قالب طرح همسایه به منظور زیارت امام رضا( ع) صبح امروز(دوشنبه ۳۰ دی) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

اعزام ۱۸ زوج جوان به مشهد مقدس در قالب طرح همسایه

به گزارش قدس آنلاین، فاطمئه بهمئی اظهار کرد: در قالب طرح همسایه زوج های جوان به منظور زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان ابنکه این طرح شامل افرادی است که تاکنون به مشرف به مشهد مقدس نشده اند افزود: در این راستا ۱۸ زوج جوان در قالب ۳۸ نفر در این اردوی زیارتی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این زوج ها صبح امروز (دوشنبه ۳۰ دی) از طریق راه آهن اهواز به مشهد اعزام می شوند اضافه کرد: از ابتدای سال جای تاکنون ۲ کاراوان زیارتی متشکل از زوج های جوان از طریق این کانون به مشهد مقدس اعزام شدند.

بهمئی مدت زمان این اردوی زیارتی را سه روز عنوان کرد و ادامه داد: زوج های جوان در این مدت علاوه بر بازدید از اماکن دینی و تاریخی مشهد مقدس از دوره های روانشناسی این کانون در آستان قدس رضوی بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: پس از پایان این اردوی زیاتی زوج های جوان در طرح سبک زندگی رضوی در اهواز حضور خواهند داشت و به صورت هفتگی از مشاوره های حضوری و غیر حضوری کارشناسان و روانشناسان کانون خادمیاری خوزستان بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.