زنجان-دادستان زنجان گفت:هدف دستگاه قضایی توسعه اقتصاد و رونق تولید است .

بخش گردشگری در زنجان مهجور مانده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری ،حجت الا سلام و المسلمین محسن کرمی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی زنجان، دغدغه مهم دستگاه قضایی را رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از سرمایه گذار اعلام کرد و گفت: رویکرد دستگاه قضایی حمایت از تولید و رفع مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی است.
حجت الاسلام کرمی  اظهار کرد: شرایط ظالمانه تحریم که بر کشور حاکم شده است می‌طلبد مشکلات واحدهای تولیدی رفع شود.
دادستان زنجان، با بیان اینکه سامانه حامی توسط دادگستری ایجاد شده است ادامه داد:وسرمایه گذاران می‌توانند مشکل حقوقی خود را در این سامانه مطرح کنند و مشاوره حقوقی هم انجام می‌شود.
وی ابراز کرد: دستگاه قضایی در تحقق رونق تولید کمک‌حال دولت است نسخه مقابله با هجمه دشمن، اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
دادستان زنجان، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید حمایت از واحدهای تولیدی و رونق تولید را مد نظر قرار دهند و در رفع مشکلات واحدهای تولیدی دستگاه‌های اجرایی هم افزایی داشته باشند.
کرمی افزود: دستگاه قضایی تنها هدفش توسعه اقتصاد و رونق تولید است و همکاری لازم را با دولت دارد.
وی به بخش گردشگری در این استان اشاره کرد و افزود: این بخش در استان مهجور مانده است و در ۶ ماهه سال جاری رونق خوبی داشته ولی کافی نیست و جای کار زیادی دارد.
دادستان زنجان، یاد آورشد: این استان با چهار فصلی که دارد پتانسیل خوبی برای توسعه است ولی باید اهتمام ویژه در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.
کرمی گفت: بخش گردشگری دراین استان مغفول مانده است و گردشگری باید اقتصاد استان را متحول کندو در این خصوص باید از ظرفیت بصیری هم استفاده شود.
وی تصریح کرد: از ظرفیت‌های مذهبی و تاریخی این استان استفاده شود وبرگزاری جشنواره آش در استان یک ابزار مهم برای توسعه گردشگری است که باید ویژه به این جشنواره توجه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.