مهدی قائدی در دربی گل می‌زند یا نمی‌زند؟ این پرسشی است که ذهن هواداران استقلال را عمیقاً به خود مشغول کرده است. ستاره این روزهای استقلال را خیلی‌ها بازیکن مهم‌تری در قیاس با دیاباته می‌دانند. قائدی اما دوست ندارد این قیاس‌ها انجام شود. او می‌خواهد در آرامش به کارش ادامه دهد. قائدی نسبت به سال‌های گذشته خیلی پخته‌تر شده است.

برد تیم برای من مهم‌تر از آقای گلی است

قدس آنلاین: مهدی قائدی در دربی گل می‌زند یا نمی‌زند؟ این پرسشی است که ذهن هواداران استقلال را عمیقاً به خود مشغول کرده است. ستاره این روزهای استقلال را خیلی‌ها بازیکن مهم‌تری در قیاس با دیاباته می‌دانند. قائدی اما دوست ندارد این قیاس‌ها انجام شود. او می‌خواهد در آرامش به کارش ادامه دهد. قائدی نسبت به سال‌های گذشته خیلی پخته‌تر شده است.

*درغیاب شیخ دیاباته همه نگاه‌ها به تو است. چه برنامه‌ای برای دربی داری؟

اینکه شیخ نیست برای ما خبر درد آوری است و امیدوارم او به بازی برسد. پزشکان دارند تلاش می‌کنند. اما اگر شیخ نرسد همه ما تلاش می‌کنیم جای او را پر کنیم. درباره برنامه‌های خودم هم باید بگویم که به یک نمایش با کیفیت فکر می‌کنم و هدف دیگری ندارم.

*تو را مدعی آقای گلی می‌دانند.

حقیقت این است که آقای گلی هدف من نیست. اینکه دوست نداشته باشم آقای گل شوم، صحت ندارد. اما بیشتر دوست دارم در خدمت تیم باشم. اولویتم گلزنی است و همه تلاشم را برای سربلندی استقلال به کار می‌گیرم.

*حتی در دربی؟

خب، گلزنی در دربی شیرینی‌های خاص خودش را دارد اما این طور نیست که بتوانیم از حالا بگوییم فلان بازیکن گل می‌زند. دربی شرایط خاص خودش را دارد اما تلاش می‌کنم گلزن استقلال باشم هرچند که برد تیم برای من مهم‌تر از آقای گلی است.

*درغیاب دیاباته به مشکل نمی‌خورید؟

غیبت او هنوز قطعی نشده و پزشکان تلاش می‌کنند تو را به بازی برسانند اما باید بگویم که اگر او به بازی نرسد، دیگران جورش را می‌کشند. ما مهاجمان خوبی مثل ارسلان و مرتضی داریم که می‌توانند جای شیخ را پر کنند.

*بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

قطعاً بازی سختی است اما ما کار خودمان را می‌کنیم. من اهل کری خوانی نیستم و ترجیح می‌دهم در آرامش به کارم ادامه دهم. دوست دارم در فضای آرامی به این بازی برسم. ان‌شاءالله که نتیجه بازی به سود استقلال باشد و بتوانیم به روند روبه‌رشدمان به آقای مجیدی ادامه دهیم.

*مقابل نفت مسجد سلیمان هم گل با ارزشی به ثمر رساندی.

پاس خوب ریگی بود که سبب شد من آن گل را به ثمر برسانم. من فقط تلاش دیگران را به سرانجام می‌رسانم. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.