خراسان شمالی-یک مبلغ غیر ایرانی از کشور نیجریه، صدور اسلام و انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای شیعه در اقصی نقاط جهان را ثمره انقلاب اسلامی دانست و گفت: جنبش اسلامی کشور نیجریه تحت تاثیر امام راحل شکل گرفت و جهت یافت.

جنبش اسلامی کشور نیجریه تحت تاثیر امام راحل شکل گرفت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، مراسم «۱۰ شب ۱۰ مسجد»  در دومین شب از دهه فجر، در مسجد شهید هدایتی بجنورد برگزار شد.

الیاس عبدالله ابراهیم از طلاب تازه مسلمان شده جامعه المصطفی قم که به عنوان مهمان ویژه و سخنران این مراسم حضور داشت، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را سبب زنده شدن اسلام و شیعیان در مناطق مختلف جهان اعلام کرد.

این مبلغ غیر ایرانی که با ابراز عشق صادقانه نسبت به امام راحل و رهبر معظم انقلاب سخن می گفت، اظهارداشت: اگر حقیقت انقلاب اسلامی و معجزه شخصیت  امام راحل  و رهبری نبود، از آنچه که امروز من و تمام  مسلمانان نیجریه را نسبت به اسلام و  ائمه اطهار (علیهم السلام) بیدار کرده است، هیچ نشانه ای دیده نمی شد.

الیاس عبدالله ابراهیم به شخصیت شیخ ابراهیم زکزاکی، مجاهد و انقلابی بزرگ نیجریه اشاره کرد و گفت: ایشان بارها تاکید کرده اند که امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، نور روشن و نشان راه بود و جنبش اسلامی نیجریه تحت تاثیر امام راحل شکل گرفت و جهت یافت.

وی صدور اسلام و انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای شیعه در اقصی نقاط جهان را ثمره انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و سکانداری رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اگر امروز من از نیجریه به عنوان فردی شیعه و طلبه دین اسلام با شما  صحبت می کنم و برادران و خواهرانم چه در کشورم چه در دیگر نقاط جهان حقیقت اسلام را دریافته اند، ثمره انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) است.

 حجت‌الاسلام اسدالله منفردی، نماینده ولی فقیه در سپاه جواد الائمه خراسان شمالی نیز ضمن برشمردن نکات ارزنده در خصوص اهمیت انقلاب اسلامی و ارزش های پیروزی آن برای نمازگزاران، به موضوع  انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن در پاسداشت ارزش های انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز لازم است با انتخاب افراد لایق و شایسته که اسلام شناس و بصیر باشند، برای دفاع  از ارزش های انقلاب و صدور آن به دیگر نقاط جهان تلاش کنیم.

وی افزود: امام راحل با هوشمندی و ذکاوت، جوهره اسلامی و ایمان مردم را شناخت و با اعتماد به این جوهره و تکیه بر اصل مردمی بودن، راه پیروزی انقلاب را هموار کرد و به منصه ظهور رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.