قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۵۱۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۸۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان معامله شد.

 قیمت دلار، قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۱۱/۲۰

قدس آنلاین؛ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۱۰ هزار تومان است.

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۵۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۷۰دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۸۴ هزار و۹۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۷۸۶ تومان، یورو  ۱۵ هزار و ۶۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۸۲۸ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۵ هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت یورو

۱۵ هزار تومان

قیمت پوند

۱۷ هزار و ۸۲۸ تومان

قیمت درهم امارات

۳ هزار و ۷۸۶ تومان

قیمت سکه بهار آزادی

۵ میلیون و ۱۰ هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان

قیمت نیم سکه

۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی

۹۳۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸

۵۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان

قیمت گرم طلای ۲۴

۶۸۴ هزار و ۹۰۰ تومان

قیمت هرمثقال طلا

۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

۱۵۷۰.۳دلار

قیمت پلاتیندلار

۹۷۰ دلار

قیمت انس نقرهدلار

۱۷.۶۸ دلار

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.