نماینده فریمان و سرخس درمجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی در سال ۵۷گفتمان استقلال طلبی و مردمی بودن حاکمیت را به جهان معرفی کرد.

استقلال طلبی و مردمی بودن حاکمیت گفتمان اصلی انقلاب اسلامی/برگزاری انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: انقلاب اسلامی  ایران با پیروزی در سال ۵۷گفتمان استقلال طلبی و مردمی بودن حاکمیت را به جهان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به هیچ ابرقدرتی در شرق و غرب دنیا وابسته نیست ، تصریح کرد: از این رو نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار جهانی در طول ۴۱ سال گذشته همواره مورد هدف شدیدترین تحریم ها و فشارها بوده است که با همکاری و همدلی بین مسئولین و مردم و همچنین رهبری حکیمانه نظام ، این مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند نتیجه ای نداشته است.

نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود:همچنین  اثربخشی و کارایی تفکر انقلابی در طول چهار دهه گذشته در ایران بستری برای بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان ایجاد کرد و باعث شد مردم به نقش اساسی خود در اداره کشور پی ببرند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: مردم ایران همیشه پای نظام و اصول جمهوری اسلامی بوده اند و امسال نیز با حضور در راه پیمائی باشکوه ۲۲بهمن دوباره بیعت خود را با آرمان های انقلاب و رهبری نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: انتخابات  نیز یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب است زیرا بر اساس آن  سرنوشت مردم و انتخاب نماینده انقلابی و توانمند توسط خود آنهاصورت می گیرد  و حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه  و تشکیل یک مجلس انقلابی و کارآمد  توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را باطل خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.