زنجان- مرکز کنترل و راهبری شبکه برق زنجان با حضور مدیرعامل شرکت توانیر با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مرکز کنترل و راهبری شبکه برق منطقه ای زنجان به بهره برداری رسید

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر در این مراسم که صبح روز دوشنبه برگزار شد با اشاره به اینکه صنعت برق در اجرای سیاستهای مقاومتی پیشتاز است گفت: تابستان امسال هیچ گونه  خاموشی نداشتیم.
وی اضافه کرد: صادرات کشوردر ایام تابستان سال جاری  ۱۲۰ درصد افزایش داشته و برای صنایع و بخش کشاورزی سیاست های تشویقی را اعمال کرده ایم.
 وی با اشاره به اینکه در این راستا ۳۵۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکین پرداخت شده است گفت: ۷ هزار میلیارد تومان در هزینه ها  جلوگیری شده است.
متولی زاده  با تاکید بر اینکه صنعت برق جزو صنایع پایدار است و در استان زنجان ۷۰ درصد برق تولیدی در بخش مولد مصرف می‌شود گفت: این میزان در کشور ۵۰ درصد است و ما وظیفه داریم تا برق پایدار را به این استان برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه صنعت برق در حال  توسعه است ادامه داد:در  ۴۰ سال گذشته صنعت برق ۸ برابر بخش های دیگر فعالیت داشته است.
 این مقام مسئول در خاتمه یادآور شد:در حوزه استحفاظی زنجان که دو استان را شامل می شود  ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه های برق منطقه ای و توزیع اجرا می شود.
 الله مردای مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان نیز گفت: صنعت برق در اجرای سیاست های مقاومتی پیشتاز است و تابستان امسال خاموشی در ایران نداشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.