دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با بیان اینکه این جشنواره در مشهد اختتامیه ندارد و هزینه آن به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود، گفت: در جلسه‌ای که اصحاب فرهنگ و هنر، سینما و اصحاب رسانه در آن حضور داشته باشند تقدیرهای جشنواره صورت خواهد گرفت.

جشنواره فیلم فجر مشهد اختتامیه ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محمدی در خصوص اعلام عدم برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشهد، از برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره خبر داد و اظهار کرد: هدف ما آوردن همه فیلم‌ها به مشهد بود و بیشتر امکانات مالی را نیز به آن اختصاص دادیم و لیست کامل فیلم‌ها را هم در مشهد اکران کردیم.

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ادامه داد: برگزاری اختتامیه به آن معنای خاص که اختتامیه جشنواره نیست و جنبه تشریفاتی دارد چراکه اصل اختتامیه و تقدیرها در تهران برگزار می‌شود و ما حوزه‌ای برای بحث‌های آنچنانی نداریم، به همین دلیل جلسه به این نتیجه رسید که اختتامیه نداشته باشیم.

وی افزود: در آن جلسه مقرر شد اگر قرار بود هزینه برای اختتامیه صرف شود طی هماهنگی آن هزینه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شود.

محمدی در پاسخ به این سؤال که وعده‌های داده شده در نشست خبری جشنواره برای تقدیر از یک شرکت سینمایی برتر، یک کارگردان برتر و سیمرغ دوسالانه سینما خراسان چه می‌شود، توضیح داد: در جلسه‌ای که اصحاب فرهنگ و هنر، سینما و اصحاب رسانه در آن حضور داشته باشند این تقدیر انجام می‌گیرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد هراسان رضوی آمار فروش بلیط‌های جشنواره تا شب گذشته را حدود ۵۴هزار نفر در پنج سینما اعلام کرد و گفت: تا شب گذشته درخت گردو، شنای پروانه و روز صفر پرمخاطب‌ترین فیلم‌ها در مشهد بوده است اما آمار دقیق در روز چهارشنبه اعلام می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.