فرماندار تربت حیدریه از حضور پنج هزار نفر مجری در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه خبر داد.

۵ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی  در جلسه شورای اداری تربت حیدریه، اظهار کرد: همه جریان‌ها و سلایق سیاسی به دور از هرگونه افراط و تفریط، در فضای رقابتی و مناسبی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

فرماندار تربت حیدریه افزود: در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات ۳۷ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند لذا با توجه به لیست نهایی و تأیید شده از سوی وزارت کشور، ۲۲ نفر در این حوزه انتخابی به رقابت خواهند پرداخت.

رستمی تصریح کرد: در این حوزه انتخابی ۲۸۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳۸ درصد شعب در نقاط شهری و ۶۲ درصد در نقاط روستایی هستند.

وی ادامه داد: به صورت میانگین در هر شعبه ۲۰ نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت، معتمدین، بازرسین، نماینده فرماندار، محافظین و خدمه حضور خواهند داشت. طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۵ جمعیت سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه حدود ۳۴۳ هزار و ۷۴۰ نفر است که از این تعداد ۲۳۰ هزار و ۸۸۰ نفر معادل ۶۳ درصد جمعیت حوزه انتخابیه حائز شرایط رأی دادن هستند.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اینکه پنج هزار نفر مجری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی تربت حیدریه هستند، ابراز کرد: ۱۴ هزار و ۷۸۰ نفر در این حوزه انتخابی رأی اولی هستند که همه تلاش مجریان برگزاری انتخابات با امنیت روانی و در کمال صحت و سلامت است.

وی ادامه داد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی که بنا دارند در ستادهای انتخاباتی نامزدها فعالیت کنند، حتماً باید مرخصی خود را هماهنگ کرده باشند لذا چنانچه رئیس اداره‌ای بدون مرخصی در ستاد انتخاباتی حضور یافت، یقیناً تخلف کرده و فرمانداری به عنوان مجری برگزاری انتخابات به مسئله ورود پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.