خراسان شمالی- رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: مشارکت رای‌اولی‌ها در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند آغازی برای خلق حماسه‌های سیاسی باشد که نتیجه آن اقتدار، عزت و اعتماد ملی است.

حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات آغازی بر خلق حماسه‌های سیاسی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در همایش رای اولی های خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است که ما باید با  انتخاب افرادی انقلابی و شجاع در عرصه سیاسی، دستاوردهای شهدای انقلاب و امام شهدا را پاس بداریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا نگاه جوانان را نسبت به آرمان ها و هویت دینی نظام جمهوری اسلامی تضعیف کنند، تصریح کرد: در آستانه چهل و دومین سال انقلاب اسلامی، مردم با ۳۶ بار مشارکت سیاسی پر رنگ در عرصه انقلاب، آرمان های دینی و سیاسی نظام را حفظ کرده اند که در این بین آینده سازان کشور با آگاهی و داشتن مطالعه دقیق در عرصه سیاسی و اجتماعی می توانند ادامه دهنده مسیر انقلاب به سرمنزل مقصود باشند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی کشور، باید هدیه گرانبهای حق انتخاب در تعیین سرنوشت که جز با نثار خون شهدا و رهنمودهای امام راحل به دست نیامده است با آگاهی بخشی به جوانان در مقابل توطئه های بی پایان دشمن حفظ و صیانت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این همایش با بیان اینکه این همایش به منظور آگاهی دانش آموزان  برای مشارکت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: آموزش و پرورش حلقه وصل خانواده‌ها با نظام سیاسی کشور است؛  به گونه ای که این همایش ها می تواند امتداد فضای آموزش و تربیت برای مشارکت سیاسی بیشتر جامعه و خانواده‌های دانش آموزان باشد.

عباس سعیدی افزود: در شهرستان بجنورد، ۹۸هزار دانش آموزان دختر و پسر در چهار تشکل، سازمان دانش آموزی ۴۵ هزار عضو، بسیج دانش آموزی با ۴۲ هزار عضو، کانون هلال احمر دانش آموزی با ۶ هزار و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی با ۵ هزار عضو فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.