مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: همزمان با نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران با حضور مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی سامانه نظرسنجی تاسیسات گردشگری «پایش» رونمایی شد.

رونمایی از سامانه نظرسنجی تاسیسات گردشگری

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی‌فردر مراسم رونمایی از این سامانه نظرسنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: این سامانه با هدف افزایش میزان رضایت‌مندی زائران و گردشگران طراحی و تولید شده است.

وی ادامه داد: سامانه نظرسنجی تاسیسات گردشگری پایش توسط شرکت هوش‌افزار سناباد و با حمایت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره چگونگی اجرای این نظرسنجی و ثبت شکایت‌ها در سامانه پایش، اظهار کرد: امکان دسترسی به این سامانه از طریق اسکن کد دوبعدی (کیو آر کد) و ارسال پیامک است.

مکرمی‌فر ادامه داد: تابلوی راهنمایی دسترسی به سامانه نظرسنجی و شکایت در محل واحدهای گردشگری استان نصب می‌شود و مخاطبان می‌توانند با اسکن کیو آر کد یا ارسال پیامک، لینک صفحه اختصاصی واحد گردشگری را برای ثبت شکایت یا نظرسنجی دریافت کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی عنوان کرد: گام نخست این سامانه نظارتی و نظرسنجی در واحدهای اقامتی اجرا شده است و در گام‌های دیگر سایر تاسیسات گردشگری، زیرنظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.