رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست علنی روز دوشنبه برای توضیح در مورد اقدامات انجام شده به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وزیر بهداشت دوشنبه درباره «کرونا» به مجلس گزارش می‌دهد

قدس آنلاین: علی نوبخت حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اینکه امروز ( شنبه، 3 اسفند ماه ) نشست مشترکی را با دکتر لاریجانی، رئیس و مسئولان مذکور مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم، گفت: به دلیل اهمیت موضوع این نشست برگزار شد و در مورد تمهیدات و مباحث فنی و علمی پیشگیرانه برای نمایندگان، کارمندان و خبرنگاران و جلوگیری از شیوع ویروس بحث و گفت و گو و مقرر شد وزیر بهداشت در نشست علنی روز دوشنبه حضور و در مورد اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به نمایندگان توضیحاتی ارائه کند؛ وزیر همچنین در نشست کمیسیون بهداشت حاضر می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این کمیسیون به طور مداوم از وزارت بهداشت و درمان وضعیت کرونا را بررسی و پیگیری می‌کند، افزود: روز پنج شنبه نشستی را در وزارت بهداشت با مسئولان این وزارتخانه داشتیم و و رایزنی‌های لازم را انجام دادیم همچنین با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تماس هایی را برقرار کردیم.

وی ادامه داد: عصر پنج شنبه (یک اسفندماه) هم نشستی را با حضور روسا و دبیران انجمن های علمی کشور برگزار و وزیر بهداشت را دعوت کردیم و چون دبیر عملی انجمن هستم از این فرصت استفاده کردم تا پزشکان با وزیر بهداشت جلسه داشته باشند و بتوان از تجارب آنها برای مقابله با شیوع کرونا استفاده کرد.

نوبخت یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد امروز یکی از کارشناسان ارشد بهداشتی وزارت بهداشت با حضور در مجلس نکات لازم را به کارکنان بهداری و پدافند غیرعامل برای مصون نگه داشتن نمایندگان، پرسنل و خبرنگاران از این ویروس ارائه کند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برای جلوگیری از پراکندگی اطلاعات جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ساعت 12 تا 13 هر روز تازه‌ترین خبرها را در مورد ویروس کرونا به مردم اطلاع رسانی می کند.

انتهای پیام/

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.