حساس‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر گرفتار یک چالش عجیب و غریب شد تا تمام کسانی که منتظر تماشای این دیدار بودند با یک معرکه تماشایی و صد البته خنده‌دار رو به‌رو شوند. در واقع یک بار دیگر این حقیقت تلخ عیان شد که فوتبال ایران تنها نام حرفه‌ای بودن را به دنبال خود یدک می‌کشد!

کار قهرمانی به کمیته انضباطی می‌کشد

قدس آنلاین:  حساس‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر گرفتار یک چالش عجیب و غریب شد تا تمام کسانی که منتظر تماشای این دیدار بودند با یک معرکه تماشایی و صد البته خنده‌دار رو به‌رو شوند. در واقع یک بار دیگر این حقیقت تلخ عیان شد که فوتبال ایران تنها نام حرفه‌ای بودن را به دنبال خود یدک می‌کشد!

در شرایطی که همه اهالی فوتبال تصور می‌کردند جدال یحیی گل محمدی و امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار خواهد شد این دیدار به دلیل تأخیر در ورود سپاهان به استادیوم لغو شد تا همه چیز به کمیته انضباطی سپرده شود و رأی درباره نتیجه این بازی به جای زمین مسابقه در یکی از ارکان قضایی فوتبال تعیین شود.

*اتوبوس پنچر

پرسپولیسی‌ها برای انجام بازی ساعت 14:30 دیروز راهی ورزشگاه نقش جهان شدند اما سپاهانی‌ها به دلیل ازدحام و اعتراض هوادارانشان مقابل هتل نتوانستند به موقع از هتل بیرون بیایند. تأخیر سپاهانی‌ها نزدیک به یک ساعت به طول انجامید تا شاگردان امیر قلعه نویی با کمک یگان ویژه اصفهان توانستند سوار اتوبوس شوند اما دردسرهای سپاهانی‌ها تمامی نداشت چون راننده اتوبوس متوجه شد هواداران ناراضی از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر غیبت تماشاگران در این بازی حساس چرخ‌های اتوبوس را پنجر کردند تا تیم به ورزشگاه نرود، راننده اتوبوس بلافاصله اقدام به تعویض چرخ‌های پنجر کرد تا همه چیز مهیای حضور تیم در نقش جهان شود.

اما هواداران دست بردار نبودند و با ماشین‌های سنگین مسیر سپاهان به سمت ورزشگاه را مسدود کردند تا تیم نتواند به ورزشگاه برود.

*نیم ساعت قانونی

پرسپولیسی‌ها که تصور داشتند این اتفاق هماهنگ شده است اعلام کردند برابر قانون تنها نیم ساعت منتظر ورود سپاهان خواهند شد و چنانچه از این زمان بگذرد هرگز مقابل سپاهان حاضر نمی‌شوند. با کمک پلیس مشکل دوباره حل شد تا اتوبوس سپاهان به سمت ورزشگاه حرکت کند، اما زمان به سرعت در حال سپری شدن بود به همین دلیل سهیل مهدی به مسئولان سپاهان اعلام کرد به منظور مدیریت زمان بازیکنان در اتوبوس لباس عوض کنند و مستقیم از اتوبوس وارد زمین شوند. اما سپاهانی‌ها این پیشنهاد را قبول نکردند و به رختکن رفتند، همین ماجرا سبب شد جلال مرادی قلعه نویی را تهدید کند که اگر تأخیر کنند اجازه برگزاری بازی را نخواهند داد. با وجود اینکه سپاهانی‌ها در تونل مشغول گرم کردن بودند بازیکنان پرسپولیس در رختکن لباس‌های خود را عوض کردند تا به هتل برگردند.

*ادعای هر دو طرف

نکته جالب توجه اینجاست که مدیران پرسپولیس و سپاهان هر دو مدعی اند آماده برگزاری بازی بودند اما طرف مقابل و ناظر بازی اجازه برگزاری دیدار را نداده است. با ترک زمین از سوی هر دو تیم حالا نتیجه مسابقه در گزارش ناظر بازی تعیین خواهد شد. سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ می‌گوید: ما منتظر گزارش آقای جلال مرادی هستیم و در نهایت کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را روشن می‌کند.

جالب اینکه جلال مرادی داور سابق کرمانشاهی که سابقه قضاوت‌های جنجالی بسیاری را در دهه 70 و 80 فوتبال ایران دارد حالا مرد کلیدی گزارشی است که شاید حتی قهرمان لیگ را مشخص کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.