جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مواد مخدر صنعتی جاسازی‌شده در معده دو قاچاقچی که قصد ورود به کشور را داشتند کشف شد.

حاملین مواد مخدر صنعتی در دام مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سرهنگ حسین ابراهیمی گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین کنترل و نظارت دقیق عبور و مرورها در پست مراقبت و کنترل مرزی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد مرزبانان این فرماندهی به دو تبعه افغان مشکوک شدند.

وی در ادامه افزود: پس از دستگیری افراد مشکوک و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد این دو متهم مقدار یک کیلو و ۴۰۵ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین را در قالب بسته‌های آب‌بندی‌شده بلعیده و در معده خود جاسازی کرده‌اند.

جانشین مرزبانی استان همچنین بیان داشت: قاچاقچیان مواد مخدر پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان خراسان رضوی در سنگرهای حفاظت از حریم مرزی شبانه‌روز در حال دفاع از ایران اسلامی می‌باشند و ما امیدواریم با ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان‌سوز مصون داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.