شهردار نیشابور گفت: طی مذاکراتی که با یکی ازشرکت‌های خصوصی تولید مواد ضدعفونی درشهرک صنعتی نیشابور داشتیم، امروز مقدار قابل توجهی از این مواد ضدعفونی به شهرداری نیشابور خواهد رسید.

مشکل کمبود مواد ضدعفونی در نیشابور حل شد

به گزارش قدس آنلاین؛ علی نجفی  اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا دستورات، تدابیر و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل این ویروس به همه ارگان‌ها و نهادهای شهرستان نیشابور ابلاغ شده است.

شهردار نیشابور با بیان اینکه اقدامات لازم در سطح شهر از جمله ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها، جایگاه‌ها، مساجد و اماکن عمومی برای کنترل این ویروس توسط شهرداری انجام شده است، افزود: همه این موارد در کنار رعایت بهداشت فردی در جامعه می‌تواند به کنترل این بیماری کمک شایانی باشد.

وی با اشاره به اینکه سطح شهر دائماً در حال ضد عفونی شدن است، ابراز کرد: در هفته گذشته به دلیل افزایش تقاضا برای محلول‌های ضدعفونی کننده با کمبود و تهیه این محصول مواجه بودیم. قیمت این محلول‌ها به دلیل افزایش تقاضا بالا رفته است و ما این محلول‌های ضدعفونی کننده را با قیمت غیر واقعی خرید می‌کنیم، زیرا ملزم بر ضد عفونی کردن سطوح شهر هستیم.

نجفی گفت: طی مذاکراتی که همکاران بنده با یکی از شرکت‌های خصوصی تولید مواد ضدعفونی در شهرک صنعتی نیشابور داشتند، قرار بر آن شد تا امروز مقدار قابل توجهی از این مواد ضدعفونی به شهرداری نیشابور تحویل داده شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.