رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: به صنف پوشاک توصیه کردیم که کاملا مسائل بهداشتی را رعایت کنند، خصوصا در بحث پرو لباس که در شرایط موجود یا انجام نشود یا با محدودیت مواجه شود.

ایجاد محدودیت پرو لباس در فروشگاه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، جواد مفیدی در خصوص تمهیدات بهداشتی صنف پوشاک برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: واحد صنفی که بسته باشد، نداریم و واحدهای صنفی پوشاک در حال انجام فعالیت خود هستند.

وی بیان کرد: به صنف پوشاک توصیه کردیم که کاملا مسائل بهداشتی را رعایت کنند، خصوصا در بحث پرو که در شرایط موجود انجام نشود. از آن طرف هم از دوستان خواستیم برای اینکه برای مردم مشکلی پیش نیاید، پرو را به شکلی انجام دهند که روی لباس باشد و سایزها کاملا اندازه‌گیری شود تا مردم به مشکلی برنخورند.

مفیدی عنوان کرد: در حال حاضر بازار به شدت ضعیف و سنگین بوده و مشتری کم شده و فعلا مقداری بازار در تب و تاب کسادی دور می‌زند.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد در خصوص وجود برخی پوشاک چینی در بازار، گفت: در حال حاضر ورود پوشاک خارجی نو و مستعمل ممنوع شده، جنسی وارد نمی‌شود و اگر لباس چینی در برخی مغازه‌ها وجود دارد، از گذشته در انبار وجود داشته است،  بازار کالاهای چینی نیز به شدت خراب است.

وی با اشاره به اینکه مشهد در زمینه تولید پوشاک در مقایسه با ایران، دومین شهر تولیدکننده است، تصریح کرد: پوشاک تولیدی ما در مشهد وضعیت مطلوبی دارد و ۳۰ تا ۳۵ درصد پوشاک در مشهد تولید خودمان است، باقی پوشاک از تهران و شهرهای دیگر می‌آید.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.