گیلان - رئیس اورژانس گیلان از اختصاص چهار دستگاه آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونایی رشت خبر داد و گفت: به دنبال شیوع کرونا ماموریت های اورژانس گیلان ۴۰ درصد افزایش یافته است.

اختصاص ۴ دستگاه آمبولانس به بیماران کرونایی گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اورژانس گیلان ، پیمان اسدی ، از آماده باش کلیه ۶۲ پایگاه اورژانس استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اعلام کد ۵۵۰ سازمان اورژانس کشور، آماده باش پایگاه های استان به صورت شبانه روزی است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان، افزود: نحوه برخورد با بیماران مشکوک به کرونا به کلیه پرسنل اورژانس استان ابلاغ شده و بخش مدیریت اعزام های بین بیمارستانی در حالت آماده باش است.

رئیس اورژانس گیلان از اختصاص چهار دستگاه آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونایی رشت خبر داد و اضافه کرد: بیماران آلوده به ویروس با این چهار دستگاه آمبولانس منتقل خواهند شد تا سایر آمبولانس ها آلوده نشوند.

اسدی با بیان اینکه آمبولانس های پشتیبان برای انتقال بیماران کلیه شهرستان ها نیز اختصاص یافته است، گفت: از اول اسفندماه تاکنون بیش از ۳۰ هزار تماس با ۱۱۵ گیلان گرفته شده و بیش از ۳۰۰۰ ماموریت در کل استان توسط پرسنل انجام شده است.

وی از افزایش ۴۰ درصدی ماموریت های اورژانس گیلان به دنبال شیوع کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم تنها برای موارد اورژانسی مانند تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری با ۱۱۵ تماس بگیرند.

رئیس اورژانس گیلان با بیان اینکه مردم برای راهنمایی درباره کرونا با ۴۴۰۱ تماس بگیرند و ۱۱۵ را اشغال نکنند، یادآور شد: از پرسنل خستگی ناپذیر اورژانس که در خط اول خدمت رسانی به مردم هستند قدردانی می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.