عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت به وظیفه اش در قبال تامین مواد ضدعفونی کننده مترو و اتوبوس عمل نکرده است و این مواد نیز تمام شده است.

 دولت به وظیفه‌اش در قبال تأمین مواد ضدعفونی عمل نکرده است

مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران از مدیریت شهری بابت اقداماتش در خصوص پیشگیری از ابتلا به کرونا تشکر کرد.

وی خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علیرغم تلاش های مدیریت شهری برای ضدعفونی کردن و گندزدایی از مترو و اتوبوس‌ها با کمبود مواد ضد عفونی کننده مواجهیم.

فراهانی گفت: همین امر باعث شده تا ضد عفونی کردن مترو و اتوبوس‌ها به خوبی انجام نگیرد و از سوی دیگر با کمبود ماسک برای کارگران شهرداری تهران موجهیم.

وی تصریح کرد: در تهران حدود 6 هزار اتوبوس داریم و 1200 واگن مترو که مقرر شده است این تعداد از اتوبوس و مترو دو بار در روز ضدعفونی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ذخیره مواد ضدعفونی کننده براساس بررسی ها تمام شده و از موادی استفاده می‌شود که استاندارد لازم را ندارد و دولت برخلاف تبلیغاتی که کرده است هنوز به وظیفه خودش عمل نکرده است.

فراهانی به نگرانی تاکسیرانان و اتوبوسرانان هم اشاره کرد و گفت: به این عزیزان ماسک داده نشده است و همین امر باعث نگرانی این عزیزان شده است.

وی تصریح کرد: خواهشم از دولت این است که برای این فقرات تأمین اعتبار شود تا رفع نگرانی شده و از شیوع بیماری کرونا هم جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.