جلسه برنامه ریزی آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا ویژه معادن و کارخانجات با حضور مسئولان معادن و کارخانجات شهرستان خواف برگزار شد.

آمادگی کامل کادر درمان شهرستان خواف برای مقابله با کرونا

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار شهرستان خواف گفت: انتظار داریم معادن بیشترین همکاری را با شبکه آمادگی کامل کادر درمان شهرستان خواف برای مقابله با کرونابهداشت و درمان شهرستان داشته باشند و نظارت کامل نسبت به پرسنل و رانندگان و کادر اداری در معادن صورت گیرد.

حسین سنجرانی افزود: آمادگی کامل در شهرستان برای مقابله با هر گونه مشکل احتمالی را داریم و از امروز در مبادی ورودی  وخروجی شهرستان تیم های پزشکی با دستگاه های تب سنج مستقر خواهند شد تا از ورود احتمالی افراد آلوده به ویروس کرونا به شهرستان جلوگیری شود.

وی افزود: هم اکنون ۲۴تخت در بیمارستان و چند نقطه دیگر نیز در شهرستان آماده کرده ایم که در صورت ضرورت اگر با مشکلی روبرو شویم قابل استفاده باشد.

فرماندار خواف در مورد تعطیلی احتمالی معادن نیز بیان کرد: تا به حال مشکل خاصی از معادن گزارش نشده است و معادن سنگان خواف همه گونه همکاری را با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان داشته اند و دارند در صورت تشخیص شبکه بهداشت و درمان شهرستان اگر ضرورتی باشد نسبت به تعطیلی معادن نیز اقدام خواهد شد.

سنجرانی خاطرنشان کرد: تعدادی ماسک و مواد ضدعفونی برای شهرستان خریداری شده است و به زودی تحویل شبکه بهداشت و درمان خواف خواهد شد که در اختیار مردم قرار دهند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.