شب گذشته بسیجیان پایگاه امام محمدتقی(ع) در راستای طرح «به‌جای ترس، مراقب باشیم» به ارائه آموزش‌های بهداشتی و توزیع ماسک و ضدعفونی کردن محله امیرکبیر کوهسنگی برای مقابله با کروناویروس پرداختند.

توزیع ماسک و ضدعفونی کردن محله امیرکبیر مشهد توسط بسیجیان

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پس شیوع ویروس کرونا در ایران روزی نیست که از این سو و آن سو خبری نشویم که عده‌ای خودجوش و جهادی در جایی از این آب و خاک کمر همت بسته و به یاری هم‌میهنان خود شتافته‌اند، حال آنکه این بیماری به گونه‌ای است که امکان ابتلا برای تمامی افراد وجود دارد و افرادی که در مسیر مقابله با این بیماری قرار می‌گیرند، به‌نوعی خود را در مقابل خطر قرار می‌دهند که نشان از روحیه ایثارگری آن‌ها است.

مطلع شدیم که تعدادی نیروی بسیجی در گوشه‌ای از مشهد برای مقابله با ویروس کرونا در محله خویش اقدام کرده‌اند، برای کسب جزئیات بیشتر به سراغ فرمانده این بسیجیان رفتیم که حاصل آن گفت‌وگویی به شرح زیر است.

فرمانده پایگاه بسیج امام محمدتقی(ع) در رابطه با این اقدام عنوان کرد: ما شب گذشته در پایگاه بسیج امام محمدتقی(ع) که به نام مسجد محله جهان‌آرای کوهسنگی است، آموزش بهداشتی و ضدعفونی کردن در رابطه با بیماری کرونا داشتیم و پس از آن به سه تیم تقسیم شده و در حد توان به ضدغفونی کردن خیابان‌های اطراف مسجد پرداخته و در میان مردم حدود ۴۰۰ ماسک توزیع کردیم.

امین غفاری در رابطه با حال و هوای خوشی که در محله ایجاد شده بود، تشریح کرد: اهدای ماسک به مغازه‌داران و مشتریان‌شان و ضدعفونی کردن پیش‌خوان مغازه‌ها منجر به ایجاد حس خوبی در محله شد.

وی با اشاره به هزینه‌های این طرح خیرخواهانه که با عنوان «به‌جای ترس، مراقب باشیم» اجرا شد، بیان کرد: هزینه این طرح را خود بسیجی‌های پایگاه متقبل شدند و عملیات اجرایی ضدعفونی کردن محله و توزیع ماسک را انجام دادند که منجر به نگاه مثبت به بسیجیان محله شد.

فرمانده پایگاه بسیج امام محمدتقی(ع) درباره انتشار این طرح خداپسندانه تشریح کرد: پس از اجرای این حرکت چند مسجد از ما این طرح را برای پیاده‌سازی در محله‌های خویش مطالبه کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.