۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
کد خبر: 695262

فیلم کوتاه «دَم» جدیدترین ساخته ناصر ضمیری به عنوان تنها نماینده سینمای ایران به بخش مسابقه سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه «بوسان» راه یافت.

ناصر ضمیری با «دَم» به کره جنوبی رسید

به گزارش قدس آنلاین، این جشنواره که زمان برگزاری این فستیوال که از ۲۲ تا ۲۷ آوریل (فروردین۹۹) در شهر بوسان کره جنوبی تعیین شده است، مهمترین جشنواره فیلم کوتاه آسیا و مورد تایید آکادمی اسکار به شمار می آید.

 ضمیری درباره موضوع «دَم» گفت: این فیلم موضوع چالش های شغلی در خانواده و تنش های میان یک زوج را دستمایه خود قرار داده است. ضمیری آثار و جوایز متعدد بین المللی را درکارنامه خود دارد و دربخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با فیلم بلند «با دیگران» موفق به کسب تندیس جشنواره و دیپلم افتخار ویژهٔ هیئت داوران شده است.

 فیلم دم را او و ندا اسدی نوشته اند و اشکان اشکانی نیز فیلمبرداری کرده است. تدوین و صدابرداری به عهده محمد توکلی و محمد حسین ابراهیمی بوده و  طراحی صدا و لباس راهم احسان افشاریان و لیلا نقدی پری انجام داده اند.

مجری طرح نیز وحید حاجیلویی و مدیر تدارکات محمد رضا حریری بوده اند. مترجم پروژه هم هدی لزگی بوده است. اصلاح رنگ،   جلوه های ویژه و  طراح پوستر  پویان آقابابایی، محسن صادقی و طاها ذاکربوده اند. فیلم کوتاه دم را ناصر ضمیری و افسانه ارزمانی تهیه کرده اند و مهرداد بخشی، ندا اسدی و علی یازرلو هم بازیگران آن هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.