رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت‌جام از استقرار اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی این شهرستان و غربالگری مسافران خبر داد.

غربالگری مسافران در ورودی‌های شهرستان تربت‌جام

به گزارش قدس آنلاین،  محمد افکار  گفت: ازآنجایی‌که کنترل ورود و خروج مسافران ازلحاظ وجود علائم بیماری کرونا نقش مهمی در کنترل بیماری دارد، اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی این شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: این ایستگاه که در محل پاسگاه انتظامی شهید عزتی روستای کاریزنو با همکاری نیروی انتظامی و دانشکده علوم پزشکی شهرستان راه اندازی شده است، از کلیه مسافرانی که از دیگر شهرهای استان به تربت‌جام و تایباد مسافرت دارند معاینه به عمل می‌آورد.

افکار گفت: این اکیپ متشکل از کارکنان معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان و نیروی انتظامی است که مجهز به تب‌سنج لیزری، لباس حفاظت فردی و برخی از تجهیزات دیگر هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا (کووید ۱۹) در شهرستان‌های تربت‌جام و صالح‌آباد مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: شهروندان با رعایت بهداشت فردی و کاهش تردد در شهر و جاده‌ها با اکیپ‌های مذکور حداکثر همکاری را داشته باشند و موارد مشکوک را به دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام اعلام کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.