شهردار قوچان گفت: مرحله دوم ضدعفونی کردن و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در معابر شهری قوچان آغاز شد.

مرحله دوم ضدعفونی کردن شهر قوچان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، علی پیشیار افزود: تمامی نیروهای مشغول به فعالیت در این سازمان به همراه نیروهایی از جهاد کشاورزی این مرحله ضدعفونی معابر را با دستگاه‌های توربوجت، آتش‌نشانی و سم‌پاش آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این مرحله با دو دستگاه سمپاش انفرادی پاساژها و دستگاه‌های خودپرداز کرده ضد عفونی می شود و با یک دستگاه ۵۰۰ لیتری سمپاشی نیز محلهای تجمع در شهر شست و شو و ضدعفونی می‌ شود.

شهردار قوچان با بیان اینکه مردم باید تمام نکات اصلی در زمینه پیشگیری را  رعایت کنند تأکید کرد: مواد به‌ کار رفته برای ضدعفونی استاندارد بوده و مشکلی برای مردم به وجود نمی‌آورد.

پیشیار افزود: در مرحله نخست شست و شو و گندزدایی شهر قوچان، عابر بانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، پارکها و محل‌های دارای تجمع مردمی ضدعفونی شدند.

بر اساس ابلاغ "ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا" هم‌اینک تمامی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالن‌های مجالس عمومی، ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایش‌های غیرضروری به‌ منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری کرونا تعطیل و متوقف‌ شده‌اند.

این شرایط اجتناب‌ناپذیر که سبب کاهش رفت‌وآمدهای مردم و مراودات عمومی شده خود به‌ خود بر کاهش فعالیت‌های بازار، اصناف و امور تجاری تأثیر گذاشته است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.