۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 695596

رییس پلیس راهنمایی رانندگی بینالود گفت: محدودیت و ممنوعیت تردد از مشهد به سمت طرقبه - شاندیز دقایقی قبل آغاز شد.

ورودی مشهد به طرقبه - شاندیز مسدود شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سلیمان ایزدی افزود: با توجه به افزایش تردد در مسیر طرقبه - شاندیز و نیز تلاش همگان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم بر آن شد این محدودیت اعمال و تا اطلاع ثانوی برقرار باشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس مسیر شاندیز از ورودی مشهد به ابتدای بلوار فرمانیه شاندیز و همچنین ورودی شاندیز از قسمت پل خلیج‌فارس مسدود شد.

رییس پلیس راهنمایی رانندگی بینالود گفت: مسیر مشهد- شاندیز به سمت رودخانه چهل‌بازه نیز مسدود شده‌ است.

ایزدی افزود: مسیر مشهد- طرقبه از ابتدای ورودی طرقبه و از محدوده قطارشهری نیز مسدود شده و از تردد جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی رستورانها، تالارها و فروشگاه‌ها در شهرستان طرقبه- شاندیز به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند ادامه داد: اگر مردم در تردد رعایت نکنند و درخواست تردد به سمت این شهرستان ادامه داشته باشد محدودیت‌ها را بیشتر و از محدوده پل پرتویی اعمال خواهد شد.

شهرستان ۷۰ هزار نفری بینالود (طرقبه - شاندیز)   از غرب به مشهد چسبیده و علاوه بر ۲۰ روستای ییلاقی، دو شهر گردشگرپذیر طرقبه و شاندیز را به ترتیب با ۲۲ هزار و ۱۸ هزار نفر جمعیت در خود جای داده است.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون  آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در  خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.

مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا در این استان را از دو روز گذشته می دانند و اعلام کرده اند که مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.