روز به روز تعداد بازی های پولی برای سیستم عامل اندروید در حال افزایش است و شاید جست و جو بازی های رایگان جذاب سخت باشد، ما در اینجا لیستی از بازی های رایگان و جذاب اندروید برای شما تهیه کرده ایم.

۱۰ بازی برتر رایگان اندروید که اکنون در دسترس هستند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، همه ما می دانیم که بازی های اندرویدی این روزها همیشه رایگان نیستند اما هنوز هم بازی های بسیار زیبا و جذابی هستند که به صورت رایگان عرضه می شوند.

آنچه در اینجا برای شما داریم بهترین بازی های رایگان اندرویدی است که شما باید بدون درگیر شدن در خریدهای بیش از حد داخل برنامه ، بتوانید به راحتی بازی کنید و امیدواریم که از آنها لذت ببرید، اگر می خواهید بازی های رایگان اندروید بدون خرید درون برنامه ای را داشته باشد ، ما آن ها را در لیست زیر مرتبط کرده ایم، بیایید شروع کنیم:

۱. Alto’s Odyssey

قیمت: رایگان

ادیسه Alto انتخاب خوب برای یک بازی رایگان اندروید است، این دستگاه از مکانیک ساده ، گرافیک زیبا و سبکی آرامش بخش برخوردار است. بازیکنان ضمن اجتناب از موانع و ایجاد پرش های گسترده ، از روی تپه ها اسکی می کنند.

همچنین مواردی برای جمع آوری وجود دارد که می توانید برای گزینه های مختلف سفارشی سازی مورد معامله قرار بگیرد، بازی به شدت به گرافیک های با ارزش تصویر پس زمینه خود تکیه می کند، آنها ساده اما موثر هستند و رنگ های تیره و شیب ها ، فضای خوبی را برای بازی ایجاد می کنند.

بارگیری و بازی با وجود برخی از تبلیغات محدود کاملاً رایگان است. خریدهای درون برنامه ای وجود دارد ، اما همه آنها برای موارد سفارشی سازی هستند بنابراین کاملاً اختیاری است و تاثیری در بازی ندارد. این بازی دوستانه و سرگرم کننده است و Noodlecake Studios همچنین دو بازی دیگر به نام های Alto’s Adventure و Farm Punks را منتشر کرده است.

۲. Asphalt 9: Legends

 

قیمت: رایگان

Asphalt یکی از محبوب ترین بازی های مسابقه ای موبایلی است. Asphalt 8: Airborne و Asphalt Xtreme جزو بهترین قسمت های این مجموعه بازی های مسابقه ای بودند.

با این حال ، Asphalt: Legends۹ در ژوئیه سال 2018 اکران شد، این جدیدترین بازی در حال حاضر در این سری است که شامل 50 اتومبیل ، یک دسته از چالش های جذاب و یک دسته از ویژگی ها با گرافیک بسیار بالا برای بازی با آنها است.

این بازی شامل بخش چند نفره آنلاین ، مرحله های یک نفره و ویژگی های دیگر می شود، کنترل بازی از مکانیزم حرکت خودکار استفاده می کند ، بنابراین شما اگر نمی توانید شتاب خود را کنترل کنید که در نسخه های قبلی باعث خشم برخی از بازیکنان شده بود می توانید از این گزینه برای بازی روان تر استفاده کنید.

گرافیک بازی بسیار خوب است و عناصر اجتماعی دیگر نیز وجود دارد. سبک بازی freemium است بنابراین ، جنبه رقابتی آنلاین ممکن است کمی کمرنگ شود. با این حال ، ویژگی های تک نفره، از نظر کلاسیک بازی خوبی است. همچنین می توانید با استفاده خرید داخل برنامه به صورت دلخواه با سرعت بیشتری پیشرفت کنید.

۳. Brawl Stars

قیمت: رایگان

Brawl Stars جدیدترین بازی شرکت hit Supercell است، یک بازی اکشن با عناصر چند نفره آنلاین و همچنین برخی از عناصر MOBA است.

بازیکنان با هم تیمی ها وارد بازی می شوند ، با حریف ها می جنگند و سعی در پیروزی دارند و بازی در چند حالت وجود دارد ، از جمله حالت مستقیم نزاع ، حالت جمع آوری کریستال ها ، یک حالت دونده که در آن گنج حریف را دزدیده اید و حالت دیگری که در آن حریفان خاصی را نابود می کنید، این بازی همانند بازی های پرطرفدار Supercell است.

۴. Call of Duty: Mobile

قیمت : رایگان

Call of Duty: Mobile بدون شک یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی در لیست ما است، معمولاً کمی صبر لازم است تا مشخص شود که بازی چه عملکردی را نشان می دهد ، اما این بازی بسیار محبوب است و آنقدر خوب که مجبور شدیم بلافاصله آن را اضافه کنیم.

این بازی شامل FPS PvP کلاسیک آنلاین مانند هر بازی Call of Duty دیگری در کسنول های مختلف است. با این حال ، همچنین شامل یک حالت رویال 100 نفره بازی شبیه به PUBG Mobile و Fortnite است.

این بازی در رده یک بازی خوب FPS مانند Critical Ops و همچنین یک نبرد سنگین مانند PUBG Mobile قرار می دهد، این بازی دارای خریدهای درون برنامه ای بسیاری است ، اما آنها صرفاً برای تجهیزات آرایشی مناسب نیستند و مقدار خوبی از آن به عنوان پاداش درون بازی در دسترس است.

گیم پلی بازی خوب است و کاربران واقعاً این بازی را دوست دارند، همان طور که بازی نسبتاً جدید است  بنابراین برخی اشکالات ممکن است وجود داشته باشد ، اما با گذشت زمان مطمئنا به مرور رفع می شوند.

۵. Critical Ops

قیمت : رایگان

Critical Ops جزو نسل جدید تیراندازی اول شخص است و یکی از بهترین هاست، در این بازی زیبا با تروریست ها در سطوح مختلف شهری می جنگید یا می توانید در صورت تمایل به عنوان تروریست بازی کنید.

Critical Ops یک بازی چند نفره آنلاین قوی است که می توانید با دوستان خود نیز بازی کنید. بازی همه ویژگی صحیح گیم پلی را به خود اختصاص داده اما مرتباً باید بازی را به روز کنید.

اگر دوست دارید یک بازی تیرانداز اول شخص کاملاً رایگان را بازی کنید ، NOVA؛ 3 Freedom Edition نیز بسیار خوب است؛ هر دو بازی اندرویدی نیز رایگان هستند که ارزش بررسی را دارند.

 ۶. EA Sports games

قیمت: رایگان

EA بازار بازی های ورزشی را در خود جای داده است. آنها تنها توسعه دهنده ای هستند که سالانه برای اکثر ورزش ها بازی راه اندازی می کنند ، از جمله بازی های Madden NFL Overdrive ، FIFA Soccer ، NBA Live Mobile ، EA Sports UFC و بسیاری از بازی های دیگر، این بازی ها همه عناصر بسیار مشابهی دارند، گرافیک ها معمولاً بسیار مناسب هستند و کنترل ها به طور کلی خوب هستند. با این حال ، بازی های ورزشی EA دارای عناصر سنگین فریمیوم هستند.

EA تنها توسعه دهنده ای است که بازی ها را برای بیشتر ورزش ها می سازد تا به طور پیش فرض آنها را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. چند بازی فوتبال (Dream League Soccer) و  (Motorsport Manager Mobile 3) وجود دارند که واقعاً خوب هستند. EA همچنین برخی از بازی های محبوب freemium مانند Star Wars: Galaxy of Heros را دارد که برای گیمرها بسیار محبوب است.

۷. MADFINGER Games (Dead Trigger series, UNKILLED, Shadowgun series)

قیمت: رایگان

MADFINGER Games یکی از بهترین توسعه دهندگان بازی های موبایل برای تیراندازی اول شخص است، لیست عناوین آنها شامل بازی های سنگین مانند سری Shadowgun (از جمله آخرین نسخه آنها ، Shadowgun Legends) ، بازی محبوب Dead Trigger (دو بازی) و UNKILLED است.

Dead Trigger و UNKILLED خانواده ای از تیراندازان زامبی با تعداد ماموریت ، برخی از محتوای آنلاین PvP و تعداد زیادی ابزار برای انجام این کار هستند.

Shadowgun یک سری از تیراندازهای علمی تخیلی با یک کمپین ، PvP آنلاین و موارد دیگر است که بیشتر بازی های اصلی فریمیم است. آخرین عنوان این توسعه دهنده ، Shadowgun: War Games ، اکنون برای پیش ثبت نام در Google Play در دسترس است.

۸. Nintendo games

قیمت: رایگان

Nintendo توصیه ای خوب برای بازی های رایگان اندرویدی است، Nintendo بازی هایی در ژانرهای مختلف دارند، برخی از عناوین نینتندو شامل Dragalia Lost ، Fire Emblem: Heroes ، Mario Kart Tour ، و Animal Crossing: Pocket Camp است.

اگر دوست دارید ساعت ها سرگرم باشید، بازی دکتر Mario World یکی از بهترین گزینه ها است، بازی با گرافیک های رنگارنگ و جذاب انجام می شود. موارد معدودی مانند Mario Kart Tour با بازی در عناصر آزاد می توانند کاربران را جذب کنند، که نینتندو با ارائه تجربیات خود این ویژگی را برای بازی های خود فراهم می کند، ما بازی Fire Emblem Heroes را به طرفداران بازی های سبک RPG توصیه می کنیم.

۹. Pocket City

قیمت: رایگان (نسخه پیشرفته: 3.99 $)

Pocket City یکی از بهترین بازی های سال 2018 و اعتیاد آور برای این لیست است. این بازی بسیار شبیه بازی های قدیمی Sim City است.

شما یک شهر می سازید ، زیرساخت های خود را ایجاد می کنید ، اطمینان حاصل کنید که همه افراد به اندازه کافی کار و تفریح می کنند و حتی بر تأثیرات زیست محیطی نیز نظارت می کنید.

بازیکنان همچنین هنگام بازی مأموریت هایی را برای امتیاز تجربه و ساختمان های باز نشده دریافت می کنند، بازی به طرز حیرت انگیزی عمیق است و می توانید گزارشاتی در مورد چگونگی خوشحالی شهروندان خود تهیه کنید.

کنترل ها به طور شگفت آور برای یک بازی موبایل مناسب هستند و دارای تنوع محتوا هستند. نسخه رایگان کمی کوچکتر از نسخه برتر آن است اما هر دو نسخه رضایت بخش و خارق العاده هستند، البته نسخه رایگان شامل تبلیغات است.

۱۰. Rebel Inc

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه

Rebel Inc یک بازی استراتژی از سال 2019 است، بازی توسط برنامه نویسان Plague Inc طراحی شده و دو عنصر اصلی استراتژی را به اشتراک می گذارند.

در Rebel Inc ، شما به عنوان رهبر یک کشور در هرج و مرج ها بازی می کنید، شما باید با معرفی برنامه های اجتماعی ، حضور نظامی و مبارزه با شورشیان ، منطقه را تثبیت کنید.

اشتباه نکنید، این بازی واقعاً دشوار است و پیشرفت در آن بسیار سخت است، برای شروع می توانید سطح اول را در حالت آسان بازی کنید ، اما برای پیشرفت باید از این حالت خارج شوید و با سختی ها خود را به چالش بکشید.

در هر صورت ، بازی در عین زیبایی دشوار است و تمام عناوین بازی رایگان نیست، شما در صورت تمایل می توانید شخصیت های اضافی و بازی ها را با پول واقعی باز کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.