عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده در مورد کرونا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نداشته‌ام و به‌نظر می‌رسد این مطلب برای ضربه‌زدن به ارتباط بین مردم و علما و آسیب به وحدت و همدلی همگانی بوده است.

آیت‌الله شبستری: انتشار نقل‌قول کذب منتسب به من کار معاندان و منافقان بود

قدس آنلاین؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، در پاسخ به این سؤال که "مطلبی به‌صورت عکس‌نوشت و مجهول، با سوءاستفاده از لوگوی تسنیم در فضای مجازی از زبان شما منتشر شده که تسنیم و دفتر حضرتعالی آن مطلب را تکذیب کرده است، موضع شما در این مورد چیست؟" اظهار داشت: بنده در این مورد نه‌تنها با تسنیم، بلکه با هیچ رسانه دیگری مصاحبه نداشته‌ام و به‌نظر می‌رسد این مطلب برای ضربه زدن به ارتباط بین مردم و علما و آسیب به وحدت و همدلی همگانی بوده است.

وی تصریح کرد: از دیشب با ریشه‌یابی این مطلب به این نتیجه رسیدم که انتشار آن کار معاندین و منافقین بود، ما مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانیم و در شرایط فعلی نیز برای مبارزه با ویروس کرونا و سایر بحران‌ها، روحانیون همواره کنار مردم هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه در زمینه مبارزه با ویروس، همگان باید کمک کنند، گفت: همان‌طور که در رسانه‌ها هم دیده‌اید، حوزه‌های علمیه و روحانیون در ضدعفونی کردن اماکن عمومی و عیادت از بیماران به دست‌اندرکاران عرصه سلامت کشور کمک می‌کنند و خود را جدای از سایر مردم نمی‌دانند.

آیت‌الله شبستری با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در این روزهای ماه رجب از دعا و تضرعات به درگاه الهی برای شفای مریضان و اعمال «ام‌داوود» در منزل و نه در اماکن عمومی، غفلت نکنیم و «ایام البیض» را فرصتی برای نزدیکی به خدا در منازل خود بدانیم.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پایان با ابراز اینکه "علاوه بر ما، خبرگزاری تسنیم هم انتشار چنین خبری را از جانب بنده تکذیب کرده است"، گفت: بیان مطالبی سخیف از زبان ما و با سوءاستفاده از عنوان یک رسانه معتبر نشان می‌دهد باید در بحران‌ها هوشیار و مراقب معاندین و منافقین باشیم تا جعل خبر به اعتماد عمومی و وحدت بین مردم آسیب وارد نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.