این‌بار به سراغ یکی از فرشتگان سبزپوشی رفتیم که اگر چه از مبتلایان به کرونا پرستاری نمی‌کند اما کارشناس مامایی و در حال گذراندن طرحش در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد است و اولین حقوقش را به توزیع ملزومات بهداشتی میان نیازمندان اختصاص داده است.

فرشته سبزپوشی که اولین حقوقش را به نیازمندان هدیه داد

به گزارش قدس آنلاین، از نخستین روزی که مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا گریبان‌گیر هموطنانمان شد، مردم مهربان و نوع‌دوست ایران‌زمین یک‌دل شدند تا به اندازه وسعشان در پشت جبهه به یکدیگر کمک کنند. اما نقش تأثیرگذار این ماجرا را فرشتگانی ایفا می‌کنند که در خط مقدم این جبهه با ایثار و فداکاریشان آرامش و سلامت دوباره را به ما هدیه می‌دهند.

این‌بار به سراغ یکی از فرشتگان سبزپوشی رفتیم که اگر چه از مبتلایان به کرونا پرستاری نمی‌کند اما کارشناس مامایی و در حال گذراندن طرحش در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد است و اولین حقوقش را به نیازمندان و توزیع ملزومات بهداشتی بین آنها هدیه داده است.

فرزانه رضایی تازیک، با اشاره به اینکه خوشبختانه هنوز بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان هاشمی‌نژاد نداریم، اظهار کرد: نذر کرده بودم اولین حقوق خود را برای کمک به نیازمندان هدیه کنم، حالا که این شرایط پیش آمد، با توجه به کمبود و گرانی اقلام بهداشتی، بعضی از شهروندان توان خرید ندارند و سلامتشان در معرض خطر است.

این کارشناس مامایی ادامه داد: از طرفی مطلع شدم کمیته اجتماعی رویش یکی از جاهایی است که برای محرومان در حاشیه شهر لوازم بهداشتی تهیه می‌کنند، بنابراین اولین حقوقم را به آنها دادم تا من هم سهم کوچکی در این کار خیر داشته باشم.

وی گفت: کاری که من انجام دادم در برابر ایثار همکارانم در بیمارستان‌های قرنطینه و نیز صحنه‌های زیبایی که مردم نیکوکار در این مدت به نمایش گذاشته اند، چیزی نیست، امیدوارم با رعایت اصول پیشگیری و در خانه ماندن از طرف مردم هرچه زودتر از ایران ریشه کن شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.