خراسان شمالی- فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۶۰ هزار جفت دستکش، چهار هزار و ۳۵۰ عدد ماسک و تعدادی بطری ۵۰۰ سی سی الکل احتکار شده در این استان خبر داد.

کشف ۱۶۰ هزار جفت دستکش و ۴۳۵۰ عدد ماسک در خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی خراسان شمالی با آمادگی کامل در صحنه حضور داشت و فعالیت های خود را انجام داد.
 وی افزود: در این راستا ابتدا بخش تخصصی توسط معاونت بهداری، آموزش های لازم را به کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی ارائه داد و ضد عفونی کردن روزانه یگان های انتظامی نیز در دستور قرار گرفت.
مظاهری کنترل ورودی و خروجی های استان از طریق زمینی و هوایی را دیگر فعالیت ناجا اعلام و بیان کرد: در برقراری نظم و امنیت بیمارستان ها به ویژه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)در بجنورد و بیمارستان شیروان , کارکنان انتظامی کاملا فعال هستند.
وی افزود: در حوزه فضای مجازی کسانی که به شایعات دامن می زدند و تبلیغ سو می کردند مورد شناسایی قرار گرفتند و در این راستا به ۶۰ نفر تذکر داده شد.
مظاهری میزان احتکار ها در خراسان شمالی را قابل توجه ندانست و تصریح کرد: در حوزه احتکار ۱۶۰ هزار جفت دستکش، ۴۳۵۰ عدد ماسک و تعدادی بطری ۵۰۰ سی سی الکل کشف و یک واحد احتکارکننده نیز پلمپ شد.
وی در پایان با هشدار به کسانی که با امنیت مردم بازی می کنند؛ بیان کرد: سلامت مردم مانند امنیت آن ها شوخی بردار نیست لذا نیروی انتظامی آمادگی برخورد با این افراد  را دارد و از شهروندان درخواست داریم هرگونه تخلف را از طریق پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.